dc.contributor.advisor | Zaorálek, Lukáš | cs |
dc.contributor.author | Nekvapil, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:09:26Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:09:26Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/103978 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Problém s vykreslením 3D scény na obrazovku je zde od počátků počitačové grafiky a
k jeho řešení vede řada cest. Jednou z nich je raytracing, který dokáže vhodně pracovat
s matematicky popsanými tělesy ve scéně a přirozeně vytváří řadu optických efektů, které
musí jiné techniky simulovat.
Tato práce řeší základní implementaci raytracingového enginu na platformě CUDA a
snaží se pomocí jednoduchých prostředků, jako je adaptivní hloubka či KD strom, dále
urychlit zpracování scény. | cs |
dc.description.abstract | From the beggining of computere graphics there was a struggle to render 3D scene onto
monitor screen and it was solved in various ways. One of them is raytracing, which
can easily draw mathematicaly described objects in scene and naturaly creates variety of
optical effects that have to be simulated by other techniques.
In this thesis, I present basics implementation of raytracing engine on CUDA platform
and follow with simple ways to additionaly improve performance such as adaptive depth
or KD tree. | en |
dc.format.extent | 4075907 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Raytracing | cs |
dc.subject | CUDA | cs |
dc.subject | KD Strom | cs |
dc.subject | Antialiasing | cs |
dc.subject | Adaptivní hloubka | cs |
dc.subject | Adaptivní
Antialiasing | cs |
dc.subject | Raytracing | en |
dc.subject | CUDA | en |
dc.subject | KD Tree | en |
dc.subject | Antialiasing | en |
dc.subject | Adaptive Depth | en |
dc.subject | Adaptive Antialiasing | en |
dc.title | Raytracing na GPU | cs |
dc.title.alternative | Raytracing on GPU | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Dohnálek, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | NEK0014_FEI_B2647_2612R025_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |