dc.contributor.advisor | Němec, Martin | cs |
dc.contributor.author | Rak, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:14:23Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:14:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104123 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Používání procedurálních technik se v dnešní době stále rozšiřuje, zejména díky stále
rychlejšímu hardwaru. Výhody procedurálních technik jsou zejména vysoká úroveň abstrakce
a algoritmus schopný vygenerovat data jenž zabírají více místa než on sám. Tato
páce se zaměřuje na popis některých algoritmů používaných pro generaci procedurálního
terénu. Následuje popis demonstrační aplikace a začátky její optimalizace. | cs |
dc.description.abstract | Usage of procedural generation techniques is steadily increasing, mainly thanks to increasingly
powerful hardware. Advantages of procedural techniques are especially high
level of abstraction and algorithm capable of generating data much bigger than itself.
This thesis aims to describe some of the algorithms used to procedurally generate terrain.
Follows a description of the demonstration application and beginnings of its optimization. | en |
dc.format.extent | 3253846 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | procedurální | cs |
dc.subject | terén | cs |
dc.subject | generování | cs |
dc.subject | vizualizace | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | GLSL | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | Perlin noise | cs |
dc.subject | Worley noise | cs |
dc.subject | procedural | en |
dc.subject | terrain | en |
dc.subject | generation | en |
dc.subject | visualization | en |
dc.subject | OpenGL | en |
dc.subject | GLSL | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | Perlin noise | en |
dc.subject | Worley noise | en |
dc.title | Procedurální generování terénu | cs |
dc.title.alternative | Procedural Terrain Generation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Mozdřeň, Karel | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | RAK0023_FEI_B2647_2612R025_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |