Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorLefnar, Davidcs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:15:15Z
dc.date.available2014-08-05T10:15:15Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104152
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje technologie a praktiky, jež jsem využil při vývoji hry Munchkin v prostředí internetu v programovacím jazyce Java. Charakterizuje typické rysy samotné hry a jejich reprezentaci ve zdrojovém kódu. Pro tvorbu uživatelského rozhraní se využívá komponent knihovny swing, manipulace s nimi je také součástí této práce. Vedle oblasti implementace přenosu a zpracování hlasu se zmiňuji také o komunikaci v síti internet nad protokolem TCP a UDP, umělé inteligenci a její roli v tomto projektu.cs
dc.description.abstractBachelor thesis describes technologies and practices that I have used in the development of Munchkin game over Internet in Java programming language. It characterizes typical features of the game itslef and their representation in source code. For the creation of the user interface were used components of swing library, their handling is also included in the thesis. In addition to area of voice transfering and processing implementation I also mention communication within the Internet over TCP and UDP protocols, artificial intelligence and its role in this project.en
dc.format.extent4379963 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMunchkincs
dc.subjecthracs
dc.subjectJavacs
dc.subjectsíťová komunikacecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectobjektové proudycs
dc.subjecthlasový chatcs
dc.subjecttextový chatcs
dc.subjectswingcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectMunchkinen
dc.subjectgameen
dc.subjectJavaen
dc.subjectnetwork communicationen
dc.subjectinterneten
dc.subjectobject streamsen
dc.subjectvoice chaten
dc.subjecttext chaten
dc.subjectswingen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.titleHra Munchkin v prostředí internetucs
dc.title.alternativeGame Munchkin over Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDubec, Patrikcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisLEF0008_FEI_B2647_2612R025_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam