dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Lefnar, David | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:15:15Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:15:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104152 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce popisuje technologie a praktiky, jež jsem využil při vývoji hry Munchkin v prostředí internetu v programovacím jazyce Java. Charakterizuje typické rysy samotné hry a jejich reprezentaci ve zdrojovém kódu. Pro tvorbu uživatelského rozhraní se využívá komponent knihovny swing, manipulace s nimi je také součástí této práce. Vedle oblasti implementace přenosu a zpracování hlasu se zmiňuji také o komunikaci v síti internet nad protokolem TCP a UDP, umělé inteligenci a její roli v tomto projektu. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis describes technologies and practices that I have used in the development of Munchkin game over Internet in Java programming language. It characterizes typical features of the game itslef and their representation in source code. For the creation of the user interface were used components of swing library, their handling is also included in the thesis. In addition to area of voice transfering and processing implementation I also mention communication within the Internet over TCP and UDP protocols, artificial intelligence and its role in this project. | en |
dc.format.extent | 4379963 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Munchkin | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | síťová komunikace | cs |
dc.subject | internet | cs |
dc.subject | objektové proudy | cs |
dc.subject | hlasový chat | cs |
dc.subject | textový chat | cs |
dc.subject | swing | cs |
dc.subject | umělá inteligence | cs |
dc.subject | Munchkin | en |
dc.subject | game | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | network communication | en |
dc.subject | internet | en |
dc.subject | object streams | en |
dc.subject | voice chat | en |
dc.subject | text chat | en |
dc.subject | swing | en |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.title | Hra Munchkin v prostředí internetu | cs |
dc.title.alternative | Game Munchkin over Internet | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Dubec, Patrik | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-02 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | LEF0008_FEI_B2647_2612R025_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |