dc.contributor.advisor | Meca, Roman | cs |
dc.contributor.author | Zich, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:16:28Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:16:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104178 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je implementace jednoduchého herního enginu pro platformu Android. Engine umožní vytvářet a zobrazovat objekty, jejich pohyb a jednoduché interakce mezi definovanými objekty ve dvourozměrném prostoru. V první části bude čtenář seznámen s platformou Android a najde zde základní informace. V druhé části budou popsány již vytvořené enginy, které mohou být použity při tvorbě her. Třetí část bakalářské práce bude věnována praktické části, ve které bude vytvořen jednoduchý engine pomocí jazyka Java a nástroje pro vykreslování grafiky OpenGL ES. Pomocí tohoto enginu budou v poslední části vytvořeny jednoduché hry. | cs |
dc.description.abstract | The main aim of the bachelor thesis is the implementation of simple game engine for Android platform. Engine provides creating and displaying objects, their movement and simple interactions between defined objects in two-dimensional space. In the first part, the Android platform and basic information will be introduced. The second part will describe already formed engines that may be used in the creation of the games. The following section will deal with the practical part of the bachelor thesis in which a simple engine will be created by using Java and OpenGL ES, a tool for graphic rendering. In the last part of the bachelor thesis, several simple games will be created by using this engine. | en |
dc.format.extent | 5228772 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/force-download | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Android | cs |
dc.subject | herní engine | cs |
dc.subject | bakalářská práce | cs |
dc.subject | OpenGL ES | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | Eclipse | cs |
dc.subject | Google Play | cs |
dc.subject | Android | en |
dc.subject | Game Engine | en |
dc.subject | bachelor thesis | en |
dc.subject | OpenGL ES | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | Eclipse | en |
dc.subject | Google Play | en |
dc.title | Jednoduchý herní engine pro Android | cs |
dc.title.alternative | Simple Game Engine for Android | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Krumnikl, Michal | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | ZIC0008_FEI_B2647_2612R025_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |