Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKačor, Petrcs
dc.contributor.authorPetružela, Michalcs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:18:48Z
dc.date.available2014-08-05T10:18:48Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104255
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je přiblížit vývoj konstrukce trakčních motorů jako celku, tak i jejich částí. Na začátku je teoretický úvod týkající se konstrukce elektrických točivých strojů, výhod a nevýhod trakčních motorů a možnosti jejich umístění v lokomotivě. Poté je kratší úsek zabývající se napájecími sítěmi pro vozidla poháněná trakcí. Načež následuje popis změn jednotlivých částí trakčních motorů a jejich standardizace, následovaný částí o zkoušení nového způsobu uložení vinutí rotoru a dále je obecnější část týkající se stejnosměrných motorů z roku 1994, za níž je psáno o počátcích třífázových motorů, jejich průběžném rozvoji a stavu v roce 1992. Konec patří vývoji elektrické trakce a lokomotiv pro ni v České republice.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor’s thesis is to show historical development of traction motors and their components. At the start is theoretical introduction about the design of electric rotating machinery, advantages and disadvantages of traction motors and their placement in locomotives. Thereafter is short passage about electrification systems which supply traction drives. Then is characterization of changes in some parts of traction motors, followed by part about experimental armature winding and general part from 1994 concerning the DC traction motors, next one is about beginning and development of three-phase traction motors. End is about development and expansion of electric railway traction and electric locomotives in Czech Republic.en
dc.format.extent4069994 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/force-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTrakční motorcs
dc.subjectelektrická trakcecs
dc.subjectstejnosměrný motorcs
dc.subjectasynchronní motorcs
dc.subjectsynchronní motorcs
dc.subjectvývojcs
dc.subjecttřífázový trakční motorcs
dc.subjectelektrická lokomotiva.cs
dc.subjectTraction motoren
dc.subjectelectric tractionen
dc.subjectDC motoren
dc.subjectinduction motoren
dc.subjectsynchronous motoren
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectthree-phase traction motoren
dc.subjectelectric locomotive.en
dc.titleTrakční motory - historický vývojcs
dc.title.alternativeTraction Motors - Historical Developmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBernat, Petrcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department410 - Katedra elektroenergetikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika, sdělovací a výpočetní technikacs
dc.thesis.degree-branchElektroenergetikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisPET0098_FEI_B2645_3907R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam