Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárkacs
dc.contributor.authorSitta, Deniscs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:20:03Z
dc.date.available2014-08-05T10:20:03Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104296
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem trhu dřevoplastů, následuje analýza výzkumu, segmentace cílové skupiny a návrh marketingového mixu a rozhodnutí o výrobě. Zjištění a analýzy jsou doplněny doporučením k dalšímu jednání v předmětu výzkumu diplomové práce. Práce zachycuje poslední trendy ve využití moderního materiálu známého jako WPC (dřevoplast). Výzkum zhodnocený ve formulování ideálního produktu byl proveden s cílem odhalit slabiny dosud nabízených produktů a zachytit nejsilnější vlastnosti nejúspěšnějších produktů na trhu.cs
dc.description.abstractDiploma thesis deals with marketing research of wood composite market, followed by analysis of research, segmentation of target groups and the proposal marketing mix and the decisions of production. Findings and analysis are accompanied by recommendations for further negotiations in the subject of research thesis. This work captures the latest trends in the use of modern material known as WPC (wood composite). The reviewed research in formulating ideal product was performed to detect weaknesses of products offered so far and captured the strongest characteristics of the most successful products on the market.en
dc.format50, [3] l. : il.cs
dc.format.extent3047945 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectvýzkum trhucs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectdřevoplastcs
dc.subjectWPCcs
dc.subjectdeckingcs
dc.subjectvzdušné podlahycs
dc.subjectMarketing, marketing researchen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectwood compositeen
dc.subjectWPCen
dc.subjectdeckingen
dc.titleMarketingová analýza externího prostředícs
dc.title.alternativeMarketing Analysis of the External Environmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBuryjan, Romancs
dc.date.accepted2013-09-10cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSIT0012_FMMI_N3922_6208T123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record