Show simple item record

dc.contributor.advisorStoch, Milancs
dc.contributor.authorŠanda, Martincs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:20:17Z
dc.date.available2014-08-05T10:20:17Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104310
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractKaždá organizace, výrobní či nevýrobní, uplatňující strategii růstu, se časem přirozeně postaví před rozhodnutí, zda a jakým způsobem vstoupit na zahraniční trh. Česká zbrojovka a.s. jakožto společnost s úspěšnou globální obchodní sítí, nyní sama stojí před rozhodnutím, zda a jakým způsobem posílit či rozšířit své mezinárodní působení na doposud nedostupných trzích. Je třeba zvážit a navrhnout, zda na tyto trhy vstoupit, jakým způsobem, jak eliminovat výrazná obchodní rizika a jak ochránit své investice.cs
dc.description.abstractEvery organization, whether involved in production or non-manufacturing organization, when applying growth strategy, over the time naturally confronts a decision if and how to enter a foreign market. Česká zbrojovka a.s. as a company with a successful global trading network itself faces a decision whether, and in what way strengthen or expand its international operations to previously inaccessible markets. It should be considered and proposed, whether to enter these markets and the particular manner applied, how to eliminate significant commercial risks and how to protect its investments.en
dc.format79 l. : il.cs
dc.format.extent2100721 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectruční palné zbraněcs
dc.subjectstrojírenský průmyslcs
dc.subjectzahraniční obchodcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectsmall armsen
dc.subjectthe mechanical engineering industryen
dc.subjectforeign tradeen
dc.titleAlternativy vstupu společnosti Česká zbrojovka, a.s. na klíčové zahraniční trhycs
dc.title.alternativeThe Alternatives of an Entry of Česká zbrojovka, a. s. onto the Key Foreign Marketsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVilamová, Šárkacs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSAN0046_FMMI_N3922_6208T123_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record