Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSikorová, Andreacs
dc.contributor.authorLosová, Petracs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:23:37Z
dc.date.available2014-08-05T10:23:37Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104559
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPředmětem práce je analýza a návrh marketingové koncepce. První část je zaměřena na pochopení marketingových pojmů a zejména porozumění marketingové koncepci, marketingových nástrojů a marketingového a komunikačního mixu. V další části je zpracován marketingový a komunikační mix fiktivní firmy a analýza prostředí firmy. Na základě této analýzy je navržena vhodná marketingová koncepce.cs
dc.description.abstractThe object of this work is the analysis and design of marketing concepts. The first part focuses on the understanding of marketing concepts and particular understanding of marketing concepts, marketing tools and marketing and communication mix. The next section elaborates the marketing and communication mix fictitious companies and analysis of the company. On the basis of this analysis is designed appropriate marketing concept.en
dc.format35 l. : il.cs
dc.format.extent2901561 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkoncepcecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectconcepten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunications mixen
dc.subjectsituational analysisen
dc.titleMarketingová koncepce průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Concept of Industrial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubica, Stanislavcs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLOS0012_FMMI_B3922_6208R123_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam