Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMichalík, Jiřícs
dc.contributor.authorLoseová, Adrianacs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:23:42Z
dc.date.available2014-08-05T10:23:42Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104564
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je udělat přehled konstrukčních řešení již realizovaných projektů výstavby nízkých protihlukových clon, jejich efektivity a provedení analýzy možnosti realizace tohoto protihlukového opatření u tramvajové dopravy. V teoretické části práce jsou popsány vlastnosti zvuku, jeho šíření v prostoru, přes překážky a legislativa, týkající se hlukové zátěže. Dále se práce v této části zabývá dopravním hlukem, hlukem z kolejové dopravy a uplatněním nízkých protihlukových clon v Evropě. V praktické části práce byla v prostředí geografického informačního systému (GIS) provedena analýza výběru vhodných lokalit pro případnou možnou instalaci nízkých protihlukových clon, vzhledem k technickým a prostorovým možnostem jejich instalace a rovněž ve vztahu k expozici obyvatel s hlukovou zátěží.cs
dc.description.abstractAim of this bachelor thesis is to make a list of construction solutions of already implemented projects for construction of low noise barriers, their effectiveness and an analysis of the possibilities of implementation of noise barrier measures for tram transport. The theoretical part describes the properties of sound its distribution in space, over obstacles and legislation concerning noise pollution. Furthermore the thesis in this section deals with traffic noise, noise from rail transport and application of low noise barriers in Europe. In the practical part of the thesis was done analysis of the selection of suitable sites for any possible installation of low noise barriers in a geographic information system (GIS), due to the technical and space requirements to installation and also in relation to population exposure to excessive noise pollution.en
dc.format.extent5049178 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZvukcs
dc.subjecthlukcs
dc.subjectkolejová dopravacs
dc.subjectnízké protihlukové clony.cs
dc.subjectSounden
dc.subjectnoiseen
dc.subjectrail transporten
dc.subjectlow noise barriers.en
dc.titleAnalýza možnosti využití nízkých protihlukových clon u kolejové dopravy v městské aglomeracics
dc.title.alternativeAnalysis of using low noise barriers for rail transport in the urban agglomerationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVolf, Ondřejcs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department616 - Katedra ochrany životního prostředí v průmyslucs
dc.thesis.degree-programProcesní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchChemie a technologie ochrany prostředícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLOS0010_FMMI_B3909_2805R001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam