Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTošenovský, Josefcs
dc.contributor.authorGrowková, Vendulacs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:23:46Z
dc.date.available2014-08-05T10:23:46Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104570
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na využití statistických metod při vyhodnocování reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Práce je rozdělena na pět částí. První část se zabývá stručnou charakteristikou společnosti. Druhá část se zabývá teoretickými východisky řešení reklamací. Třetí část analyzuje současný stav řešení reklamací ve společnosti. Čtvrtá část je část praktická, která popisuje využití statistických metod, a poslední část, pátá část, popisuje dosažené výsledky a jejich zhodnocení. Výsledky se opírají o grafické i početní zpracování, jež se nachází v technické zprávě. V poslední části je zpracován návrh pro zlepšení současné metodiky.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on using of statistical methods in the evaluation of the claims of company OSRAM Česká republika s.r.o. The thesis is divided into five main parts. The first part is concerned with the brief characteristic of the company. The second part is concerned with theoretical bases of resolving claims. The third part analyzes the actual status of resolving claims in company. The fourth part is a practical part, which describes the use of statistical methods, and the last part, fifth part, which describes the results and their evaluation. The results are based on graphical and numerical processing, which is situated in the technical report. The last part suggests proposals for improvement of the today’s methodology.en
dc.format.extent1719036 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectstatistické metodycs
dc.subjectověřovánícs
dc.subjectshodacs
dc.subjectClaims, Costsen
dc.subjectQualityen
dc.subjectStatistic methodsen
dc.subjectVerificationen
dc.subjectConformityen
dc.titleVyužití statistických metod při vyhodnocování reklamacícs
dc.title.alternativeThe Use of Statistical Methods in Evaluating Complaintsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVáclavík, Marekcs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantBilíková, Jarmilacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGRO0040_FMMI_B3922_3902R041_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam