Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTošenovský, Josefcs
dc.contributor.authorVerlík, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:24:13Z
dc.date.available2014-08-05T10:24:13Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104606
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractAnalýza reklamací v podmínkách automobilového průmyslu Cílem této bakalářské práce je objasnění problematiky reklamací, vyhodnocení neshod vedoucím k reklamacím a použití nástrojů managementu jakosti při zjišťování příčin, které neshody způsobují. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se jakosti, reklamací, důvody vzniku reklamací, jak se dá reklamacím předcházet a nástroje, kterými se provádí analýza a řešení reklamací. V praktické části byly analyzovány reklamace z období od 1. 1. 2010 do 31. 12. 2013. Tato část je zaměřena na analýzu příčin reklamací pomocí vybraných nástrojů pro řešení problémů. Tyto příčiny jsou popsány a následně jsou k nim doporučena opatření k redukci počtu neshod a tedy i počtu reklamací.cs
dc.description.abstractAnalysis of Claims in the Conditions of Automotive Industry The aim of this thesis is to clarify the issue of claims, evaluation of non-conformity leading to claims and using quality management tools in identifying the causes that cause non-conformity. In theoretical part are introduced basic terms regarding to quality, claims, reasons for claims, how we can prevent claims and tools, which are used for analysis and solving the claims. In practical part were analysed claims in period from 1. 1. 2010 to 31. 12. 2013. This part is aimed on analysis of causes of claims using selected tools for solving problems. These causes are described, and subsequently following recommended precaution to reduce number of non-conformity and then claims.en
dc.format.extent2696196 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacecs
dc.subjectParetova analýzacs
dc.subjectIshikawův diagramcs
dc.subjectopatřenícs
dc.subjectClaimen
dc.subjectPareto analysisen
dc.subjectIshikawa diagramen
dc.subjectprecautionen
dc.titleAnalýza reklamací v podmínkách automobilového průmyslucs
dc.title.alternativeAnalysis of Claims in the Conditions of Automotive Industryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFabik, Renécs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantCieslar, Lubomírcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisVER0018_FMMI_B3922_3902R041_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam