dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | cs |
dc.contributor.author | Fedor, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:25:19Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:25:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104681 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem změn dopravní obslužnosti po realizaci jednotlivých variant výstavby tramvajové trati na VIII. stavební obvod. V úvodu jsou popsány jednotlivé varianty výstavby, na jejichž základě je navržena změna linkového vedení a vytvoření systému přestupních vazeb. Pro tvorbu optimálního jízdního řádu je vytvořen matematický model, jehož úkolem je minimalizovat celkovou časovou ztrátu přestupujících cestujících v navržených přestupních uzlech. Funkčnost matematického modelu při různých vstupních hodnotách, představující chování skutečného provozu, je zkoumána provedenými experimenty. Výsledky jednotlivých experimentů jsou dokumentovány v přílohách práce. | cs |
dc.description.abstract | The master´s thesis proposes some changes in transport after the realization of the tram system in the area of the 8th district. The introduction describes individual parts of the project, including the tram service changes and the realization of interchange stations. The timetable is based on a mathematical model which should enable to minimize the time loss for passengers. Using different input values (imitating the real traffic), the function of the mathematical model is tested on our experiments. The results of individual experiments are presented in appendices. | en |
dc.format.extent | 4533664 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | městská hromadná doprava | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | tramvajová trať | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | dopravní obslužnost | cs |
dc.subject | public transport | en |
dc.subject | mathematical model | en |
dc.subject | tram track | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | transport services | en |
dc.title | Návrh změn dopravní obslužnosti po vybudování tramvajové trati Ostrava Pustkovec – Ostrava Poruba VIII. obvod | cs |
dc.title.alternative | Design of Changes in Public Transport after Tram Track Building of Ostrava Pustkovec - Ostrava Poruba, VIII. district | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hackenberg, Robert | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | FED0007_FS_N2301_2301T003_30_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |