Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWeisz, Michalcs
dc.contributor.authorPoláček, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:25:29Z
dc.date.available2014-08-05T10:25:29Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104692
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractExperimentálním měřením frekvenční odezvové funkce za použití rázového kladívka je tato metodika ověřena na sáních motoru dodaných firmou Mann+Hummel. Dle specifikací zadavatelské firmy bylo řešeno netlumené kmitání mechanické soustavy s jedním stupněm volnosti. Pro tento případ byl v tabulkovém řešiči Microsoft Office Excel naprogramován algoritmus sloužící k výpočtu požadovaných veličin. Systém byl následně rozšířen o problematiku tlumení a byla navržena tří bodová metoda pro řešení soustavy se dvěma stupni volnosti.cs
dc.description.abstractThe master’s thesis deal with the determination of the dynamic stiffness of the plastic of the plastic parts of the engine air intake. There is discusses the theoretical basics and a specific methodology for the experimental measurement of dynamic stiffness. Experimental measurement of the frequency response functionh using an impact hammer, this methodology is validated on the sled motor supplied by Mann+Hummel. According to the specifications of the Mann+Hummel, there was solved undamped oscilation of a mechanical system with one degree of freedom. For this case in the spreadsheet solver Microsoft Office Excel was programmed algorithm to calculate required quantities. System was extended to include damping and there was suggested solution by using three point method.en
dc.format.extent4738837 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDynamická tuhostcs
dc.subjectFrekvenční odezvová funkcecs
dc.subjectTlumení, Body s polovičním výkonemcs
dc.subjectDynamic stiffnesen
dc.subjectFreqeuncy Response Functionen
dc.subjectDampingen
dc.subjectHalf-Power pointsen
dc.titlePorovnání metod měření dynamické tuhosti plastových dílů sání motorucs
dc.title.alternativeComparison of Methods for Measuring of Dynamic Stiffness of Plastic Parts of the Engine Air Intakeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKopřiva, Martincs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department337 - Katedra mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisPOL0031_FS_N2301_3901T003_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam