dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Němeček, Pavel | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:25:41Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:25:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104703 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je návrh a výběr komponentů brzdového systému a pevnostní analýza brzdového pedálu. Práce je rozdělena do šesti částí. V úvodní části je zmíněná teorie brzdové soustavy a jejich součástí. Ve druhé části je představena soutěž, které se bude vozidlo účastnit a její pravidla týkající se brzdového systému. Třetí část práce se věnuje dynamickým výpočtům brzdového systému. Dále pak navazuje část, ve které jsou vybírány jednotlivé komponenty brzdového systému. V předposlední části je provedena pevnostní analýza vybraného brzdového pedálu a návrh konstrukčních úprav v případě nevyhovujících výsledků analýzy. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a závěr diplomové práce. | cs |
dc.description.abstract | The aim of the master´s thesis is the design and selection of components of the braking system and stress analysis of the brake pedal. The thesis is divided into six parts. In the introductory part is the theory of brake system and its components. In the second part is introduced the competition, which will the vehicle take part in and the rules relating to the braking system. The third part deals with the dynamic calculation of the braking system. Then followed by the part in which the individual components of braking system are selected. The last but one part is the stress analysis of the selected brake pedal and the draft of the structural modifications in case of unsatisfactory results of the analysis. The final section contains an evaluation and conclusion of the thesis. | en |
dc.format.extent | 4441699 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Brzdový systém | cs |
dc.subject | formule student | cs |
dc.subject | brzdový pedál | cs |
dc.subject | pevnostní analýza | cs |
dc.subject | Braking system | en |
dc.subject | formula student | en |
dc.subject | brake pedal | en |
dc.subject | stress analysis | en |
dc.title | Návrh brzdového systému Formule SAE | cs |
dc.title.alternative | Design of Formula SAE Brake System | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Dresler, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | NEM0006_FS_N2301_2301T003_20_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |