Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeichmann, Dušancs
dc.contributor.authorMartinik, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:25:59Z
dc.date.available2014-08-05T10:25:59Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104722
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá problematikou časové koordinace spojů v podmínkách Městského dopravního podniku Opava. Úvod práce je věnován popisu současného stavu problému v oblasti časové koordinace a formulací cílů diplomové práce. Dále jsou popsány teoretické východiska potřebná pro návrh matematického modelu pro časovou koordinaci, kde jsou popsány poznatky vztahující se k lineárnímu programování, lineární model prof. RNDr. Jaroslava Janáčka, CSc. a optimalizační software Xpress-IVE. Na základě předchozích části, je vypracován matematický model pro časovou koordinaci v podmínkách městského dopravního podniku Opava a v následující části a jeho transformace do optimalizačního softwaru Xpress-IVE. V závěru práce jsou zpracovány a zhodnoceny výsledky dosažené matematickým modelem realizovaným v optimalizačním softwaru.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with problems of time coordination of connections in conditions of city transport company in Opava. The introduction is dedicated to description of present problems of time coordination and it also describes the aim of this thesis. There are described theoretical solutions that are needed for suggestion of mathematical model of time coordination, where is described knowledge of linear programming, there is also described linear model of prof. RNDr. Jaroslava Janáčka, CSc. and also optimalization software Xpress-IVE. On the basis of previous parts, there is formed mathematical model of time coordination in conditions of city transport company in Opava. There is also made transformation of this mathematical model to optimalization software Xpress-IVE. At the end of this thesis there are evaluated results that where achieved by mathematical model processed in optimalization software.en
dc.format.extent2327902 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčasovács
dc.subjectkoordinacecs
dc.subjectOpavacs
dc.subjectTimeen
dc.subjectcoordinationen
dc.subjectOpava cityen
dc.titleČasová koordinace spojů v podmínkách Městského dopravního podniku Opavacs
dc.title.alternativeTime Coordination of Public Transport Connections in Opava Cityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFilipczyk, Radekcs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisMAR0039_FS_N2301_2301T003_30_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam