dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | cs |
dc.contributor.author | Martinik, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:25:59Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:25:59Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104722 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá problematikou časové koordinace spojů v podmínkách Městského dopravního podniku Opava.
Úvod práce je věnován popisu současného stavu problému v oblasti časové koordinace a formulací cílů diplomové práce. Dále jsou popsány teoretické východiska potřebná pro návrh matematického modelu pro časovou koordinaci, kde jsou popsány poznatky vztahující se k lineárnímu programování, lineární model prof. RNDr. Jaroslava Janáčka, CSc. a optimalizační software Xpress-IVE.
Na základě předchozích části, je vypracován matematický model pro časovou koordinaci v podmínkách městského dopravního podniku Opava a v následující části a jeho transformace do optimalizačního softwaru Xpress-IVE.
V závěru práce jsou zpracovány a zhodnoceny výsledky dosažené matematickým modelem realizovaným v optimalizačním softwaru. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with problems of time coordination of connections in conditions of city transport company in Opava.
The introduction is dedicated to description of present problems of time coordination and it also describes the aim of this thesis. There are described theoretical solutions that are needed for suggestion of mathematical model of time coordination, where is described knowledge of linear programming, there is also described linear model of prof. RNDr. Jaroslava Janáčka, CSc. and also optimalization software Xpress-IVE.
On the basis of previous parts, there is formed mathematical model of time coordination in conditions of city transport company in Opava. There is also made transformation of this mathematical model to optimalization software Xpress-IVE.
At the end of this thesis there are evaluated results that where achieved by mathematical model processed in optimalization software. | en |
dc.format.extent | 2327902 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | časová | cs |
dc.subject | koordinace | cs |
dc.subject | Opava | cs |
dc.subject | Time | en |
dc.subject | coordination | en |
dc.subject | Opava city | en |
dc.title | Časová koordinace spojů v podmínkách Městského dopravního podniku Opava | cs |
dc.title.alternative | Time Coordination of Public Transport Connections in Opava City | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Filipczyk, Radek | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | MAR0039_FS_N2301_2301T003_30_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |