dc.contributor.advisor | Skalík, Pavel | cs |
dc.contributor.author | Sedlák, Jaromír | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:26:32Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:26:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104752 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá konstrukčními úpravami na řídícím voze ABfbdtn z hlediska legislativních požadavků TSI. Úkolem této práce je porovnat současný stav vybraných částí řídícího vozu s evropskou normou TSI PRM. Důraz je kladen především na oddíl druhé sedadlové třídy. V teoretické části je popsán současný stav řídícího vozu ABfbdtn a struktura norem TSI. Praktická část je zaměřena na uspořádání sedadel v druhé sedadlové třídě, tak aby zde bylo umožněno přepravovat osoby na invalidním vozíku i osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V této práci jsou navrženy tři variantní řešení, provedeno jejich porovnání a určení průchozí cesty pro invalidní vozíky u vítězné varianty, dále pak proveden výpočet optického kontrastu madel sedaček a ekonomické zhodnocení variantních řešení. | cs |
dc.description.abstract | This paper deals with constructive modifications to driving wagon ABfbdtn with respect to legislative requirements TSI. The task of the thesis is to compare the current situation of selected portions of the driving wagon with European standard TSI PRM. Emphasis is placed on the second-class train unit. The theoretical part describes the current situation of the driving wagon ABfbdtn and the structure of TSI standards. The practical part is concentrated on arrangement of seats in the second class carriage, in order to be able to transport people in wheelchairs and people with limited mobility and orientation. In this study are suggested three alternative solutions, their comparisons, and determination the passageway for wheelchairs for winning option, then the calculation of optical contrast handles of seats and economic evaluation of alternative solutions. | en |
dc.format.extent | 3437240 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Legislativní požadavky TSI | cs |
dc.subject | řídící vůz | cs |
dc.subject | ABfbdtn | cs |
dc.subject | Legislative Requirements TSI | en |
dc.subject | Driving Wagon | en |
dc.subject | ABfbdtn | en |
dc.title | Konstrukční úpravy řídícího vozu ABfbdtn z hlediska legislativních požadavků TSI | cs |
dc.title.alternative | The Constructive Arrengement Driving Wagon ABfbdtn on the Part of Legislative Requirement TSI | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Soukup, Ivo | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 345 - Katedra mechanické technologie | cs |
dc.contributor.consultant | Soukup, Ivo | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Strojírenská technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SED0025_FS_N2301_2303T002_20_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |