Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkalík, Pavelcs
dc.contributor.authorSedlák, Jaromírcs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:26:32Z
dc.date.available2014-08-05T10:26:32Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104752
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konstrukčními úpravami na řídícím voze ABfbdtn z hlediska legislativních požadavků TSI. Úkolem této práce je porovnat současný stav vybraných částí řídícího vozu s evropskou normou TSI PRM. Důraz je kladen především na oddíl druhé sedadlové třídy. V teoretické části je popsán současný stav řídícího vozu ABfbdtn a struktura norem TSI. Praktická část je zaměřena na uspořádání sedadel v druhé sedadlové třídě, tak aby zde bylo umožněno přepravovat osoby na invalidním vozíku i osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V této práci jsou navrženy tři variantní řešení, provedeno jejich porovnání a určení průchozí cesty pro invalidní vozíky u vítězné varianty, dále pak proveden výpočet optického kontrastu madel sedaček a ekonomické zhodnocení variantních řešení.cs
dc.description.abstractThis paper deals with constructive modifications to driving wagon ABfbdtn with respect to legislative requirements TSI. The task of the thesis is to compare the current situation of selected portions of the driving wagon with European standard TSI PRM. Emphasis is placed on the second-class train unit. The theoretical part describes the current situation of the driving wagon ABfbdtn and the structure of TSI standards. The practical part is concentrated on arrangement of seats in the second class carriage, in order to be able to transport people in wheelchairs and people with limited mobility and orientation. In this study are suggested three alternative solutions, their comparisons, and determination the passageway for wheelchairs for winning option, then the calculation of optical contrast handles of seats and economic evaluation of alternative solutions.en
dc.format.extent3437240 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLegislativní požadavky TSIcs
dc.subjectřídící vůzcs
dc.subjectABfbdtncs
dc.subjectLegislative Requirements TSIen
dc.subjectDriving Wagonen
dc.subjectABfbdtnen
dc.titleKonstrukční úpravy řídícího vozu ABfbdtn z hlediska legislativních požadavků TSIcs
dc.title.alternativeThe Constructive Arrengement Driving Wagon ABfbdtn on the Part of Legislative Requirement TSIen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSoukup, Ivocs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.contributor.consultantSoukup, Ivocs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchStrojírenská technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisSED0025_FS_N2301_2303T002_20_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam