dc.contributor.advisor | Hlavatý, Ivo | cs |
dc.contributor.author | Rychlý, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:28:08Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:28:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104849 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá řešením problematiky pájení hliníkových trubek projektu Kühlewasserrohre V6 TDI. V úvodní části práce jsou uvedeny vlastnosti hliníkových slitin báze Al-Mn, Al-Mg-Si a Al-Mg a jejich problematika pájení. V další části jsou definovány metody pájení hliníku používaných v automobilovém průmyslu ve vztahu k pájení Al-Mg slitin. V experimentální části je navržena technologie pájení s ohledem na pájení Al-Mg slitin včetně návrhu pájecího zařízení. V další části práce je navržen plán snížení zmetkovitosti
na projektu Kühlewasserrohre V6 TDI se zkouškami pájených spojů na vybraných dílech.
V závěru práce je uvedeno vyhodnocení projektu. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis deals with resolving of problems of brazing aluminium tubes on project Kühlewasserohre V6 TDI. The first theoretical section deals with the features
of aluminium alloys based on the Al-Mn, Al-Mg-Si and Al-Mg and their problems of brazing. In the next part brazing methods used in the automotive industry in relationship with brazing of Al-Mg alloys are explained. In the experimental part the brazing technology from point of view of Al-Mg alloys is designed followed by the design of brazing machine. The last part deals with the design of a plan for degreasing of scrap on the Kühlewasserrohre V6 TDI project with the tests of brazed joints of chosen parts. In the conclusion of the thesis evaluation of the project is stated. | en |
dc.format.extent | 8529255 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pájení plamenem | cs |
dc.subject | hliníkové slitiny | cs |
dc.subject | Al-Mg, technologie pájení | cs |
dc.subject | brazing of aluminium | en |
dc.subject | aluminium alloys | en |
dc.subject | Al-Mg | en |
dc.subject | technology of brazing | en |
dc.title | Řešení problematiky pájení hliníkových trubek chladících systémů automobilů | cs |
dc.title.alternative | Research on Problems of Brazing Aluminium Tubes of Cooling Systems Cars | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hetmánek, Jiří | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 345 - Katedra mechanické technologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Strojírenská technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | RYC0013_FS_N2301_2303T002_20_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |