dc.contributor.advisor | Bartecký, Matěj | cs |
dc.contributor.author | Wawrzyczek, Lukáš | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:29:15Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:29:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104911 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá pevnostní analýzou vlivu víceosého způsobu zatížení plastového nýtu. Práce se zaměřuje na konkrétní technický problém z praxe automobilového průmyslu. U plastového nýtu, jenž je umístěn v automobilovém sedadle, došlo při reálných testech k jeho lomu a následkem toho i k selhání funkčnosti části sedadla. Tato práce zkoumá důvod destrukce zmíněného nýtu. Celá problematika je kompletně řešena numerickou metodou konečných prvků v programu Ansys v15. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the influence of multiaxial method of loading on the state of stress of the plastic rivet. The work focuses on the specific problem of technical experience of the automotive industry. For the plastic rivet, which is positioned in the automotive seat, occurred during real tests on the fracture and consequently also the failure of the part of the seat. This paper investigates the reason for the destruction of mentioned rivet. The whole problem is completely solved numerically using the finite element software ANSYS v15. | en |
dc.format.extent | 2874356 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | plastový | cs |
dc.subject | nýt | cs |
dc.subject | sedadlo | cs |
dc.subject | víceosé | cs |
dc.subject | zatěžování | cs |
dc.subject | plastic | en |
dc.subject | rivet | en |
dc.subject | seat | en |
dc.subject | multiaxial | en |
dc.subject | loading | en |
dc.title | Numerická analýza víceosého zatěžování plastového nýtu | cs |
dc.title.alternative | Numerical Analysis of Multiaxial Loading of Plastic Rivet | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Halama, Radim | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-06 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 339 - Katedra pružnosti a pevnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | WAW0005_FS_N2301_3901T003_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |