Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDresler, Pavelcs
dc.contributor.authorŠimek, Martincs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:29:23Z
dc.date.available2014-08-05T10:29:23Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104922
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tvorbou 1-D simulačního modelu spalovacího motoru historického závodního automobilu a následnou analýzou vlivu úprav motoru na jeho charakteristiky. První část práce se zabývá teorií pístového spalovacího motoru a popisu skutečného spalovacího motoru, jež je předlohou při tvorbě simulačního modelu. Dále je zde uvedena část zabývající se matematickým modelováním pístových spalovacích motorů. V další části diplomové práce je uveden popis tvorby modelovaného spalovacího motoru včetně definice a nastavení jeho jednotlivých částí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení jednotlivých simulačních výsledků a návrh úprav na spalovacím motoru historického závodního automobilu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the formation of 1-D simulation model of an internal combustion engine of the historic racing car and subsequent analysis of modification effects to its characteristic. The first part deals with the theory of piston internal combustion engine and a description of the actual combustion engine, which is a model of the creation of a simulation model. Then there is indicated part dealing with the mathematical modeling of piston internal combustion engines. The next part of the thesis describes the creation of the modeled combustion engine, including the definition and settings of individual parts. The outcome of the thesis is to evaluate various simulation results and propose modifications to the internal combustion engine of historic racing car.en
dc.format.extent4591577 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSimulace motorucs
dc.subjectmodel motorucs
dc.subjectvýpočetní modelcs
dc.subjectRicardo Wavecs
dc.subjectŠkoda Favoritcs
dc.subjectúpravy motorucs
dc.subjectcitlivostní analýzacs
dc.subjectEngine simulationen
dc.subjectengine modelen
dc.subjectcomputing modelen
dc.subjectRicardo Waveen
dc.subjectSkoda Favoriten
dc.subjectengine modificationsen
dc.subjectsensitivity analysisen
dc.titleAnalýza vlivu úprav pístového spalovacího motoru na jeho charakteristikycs
dc.title.alternativeAnalysis of Modification Effects of a Combustion Engine to Its Characteristicsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠperlich, Pavelcs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisSIM0022_FS_N2301_2301T003_20_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam