dc.contributor.advisor | Dresler, Pavel | cs |
dc.contributor.author | Šimek, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:29:23Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:29:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104922 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tvorbou 1-D simulačního modelu spalovacího motoru historického závodního automobilu a následnou analýzou vlivu úprav motoru na jeho charakteristiky. První část práce se zabývá teorií pístového spalovacího motoru a popisu skutečného spalovacího motoru, jež je předlohou při tvorbě simulačního modelu. Dále je zde uvedena část zabývající se matematickým modelováním pístových spalovacích motorů. V další části diplomové práce je uveden popis tvorby modelovaného spalovacího motoru včetně definice a nastavení jeho jednotlivých částí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení jednotlivých simulačních výsledků a návrh úprav na spalovacím motoru historického závodního automobilu. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the formation of 1-D simulation model of an internal combustion engine of the historic racing car and subsequent analysis of modification effects to its characteristic. The first part deals with the theory of piston internal combustion engine and a description of the actual combustion engine, which is a model of the creation of a simulation model. Then there is indicated part dealing with the mathematical modeling of piston internal combustion engines. The next part of the thesis describes the creation of the modeled combustion engine, including the definition and settings of individual parts. The outcome of the thesis is to evaluate various simulation results and propose modifications to the internal combustion engine of historic racing car. | en |
dc.format.extent | 4591577 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Simulace motoru | cs |
dc.subject | model motoru | cs |
dc.subject | výpočetní model | cs |
dc.subject | Ricardo Wave | cs |
dc.subject | Škoda Favorit | cs |
dc.subject | úpravy motoru | cs |
dc.subject | citlivostní analýza | cs |
dc.subject | Engine simulation | en |
dc.subject | engine model | en |
dc.subject | computing model | en |
dc.subject | Ricardo Wave | en |
dc.subject | Skoda Favorit | en |
dc.subject | engine modifications | en |
dc.subject | sensitivity analysis | en |
dc.title | Analýza vlivu úprav pístového spalovacího motoru na jeho charakteristiky | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Modification Effects of a Combustion Engine to Its Characteristics | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šperlich, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SIM0022_FS_N2301_2301T003_20_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |