Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebiš, Petrcs
dc.contributor.authorMetlík, Jiřícs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:33:26Z
dc.date.available2014-08-05T10:33:26Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105164
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractMetlík, J. Řízení elektronického mezinápravového diferenciálu elektromobilu: diplomová práce. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, Univerzitní studijní programy, 2014, 59 s. Vedoucí práce: Chlebiš, P. Diplomová práce se zabývá řízením elektronického mezinápravového diferenciálu elektromobilu. Úvodní částí je popis základní koncepce diferenciálu a jeho rozdělení. V další částí je rozdělení koncepce pohonu všech kol, používané typy mezinápravových diferenciálu, rozložení hnacího momentu mezi přední a zadní nápravu. Další část je věnována numerického řešení elektromobilu s pohonem všech kol. Zde jsou realizovány návrhy výpočtu kol a modelu vozidla. Třetí částí diplomové práce je návrh algoritmu řízení elektronického mezinápravového diferenciálu. Návrh řízení bude prováděn v prostředí MATLAB SIMULINK. Poslední část diplomové práce se týká zhodnocení vlastností mezi řízeným elektronickým mezinápravovým diferenciálem a bez řízeného elektronického mezinápravového diferenciálu pro pohon 4×4.cs
dc.description.abstractMetlík, J. Control of an Electronic Interaxle Differential of Electric Car: Diploma work Thesis. Ostrava: VŠB – Technical University Ostrava, University study programmers, 2014, 59 p. Thesis head: Chlebiš, P. This thesis deals with control of an Electronic Centre Differential of Electric Car. The introduction part is the description of the basic concept differential and its distribution. In the next part of this thesis the distribution concepts is all-wheel drive, the types of center differentials which are being used and the distribution of drive torque between front and rear axle. Other part is dedicated to mathematical model of electric vehicle with all-wheel drive. In this part there is realized proposal calculation of wheel and mathematical model vehicle. Then there is chapter about proposal of control algorithm for electronic Centre differential. This proposal will be realized with use of MATLAB SIMULINK. At the end of the thesis is written about comparison between all-wheel drive with and without controlled electronic Centre differentialen
dc.format.extent2195795 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPohon 4×4, mezinápravový diferenciál, rozdělení hnacího momentu, řízení elektrického mezinápravového diferenciálu, algoritmus řízení mezinápravového diferenciálucs
dc.subjectAll wheel drive, Centre differential, Distribution of drive torque, Control of electronic centre differential, Control algorithm of centre differentialen
dc.titleŘízení elektronického mezinápravového diferenciálu elektromobilucs
dc.title.alternativeControl of an Electronic Interaxle Differential of Electric Caren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNeborák, Ivocs
dc.date.accepted2014-06-13cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisMET0011_USP_N3943_3906T007_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam