dc.contributor.advisor | Chlebiš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Metlík, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:33:26Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:33:26Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105164 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Metlík, J. Řízení elektronického mezinápravového diferenciálu elektromobilu:
diplomová práce. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, Univerzitní studijní programy, 2014, 59 s. Vedoucí práce: Chlebiš, P.
Diplomová práce se zabývá řízením elektronického mezinápravového diferenciálu elektromobilu. Úvodní částí je popis základní koncepce diferenciálu a jeho rozdělení. V další částí je rozdělení koncepce pohonu všech kol, používané typy mezinápravových diferenciálu, rozložení hnacího momentu mezi přední a zadní nápravu. Další část je věnována numerického řešení elektromobilu s pohonem všech kol. Zde jsou realizovány návrhy výpočtu kol a modelu vozidla. Třetí částí diplomové práce je návrh algoritmu řízení elektronického mezinápravového diferenciálu. Návrh řízení bude prováděn v prostředí MATLAB SIMULINK. Poslední část diplomové práce se týká zhodnocení vlastností mezi řízeným elektronickým mezinápravovým diferenciálem a bez řízeného elektronického mezinápravového diferenciálu pro pohon 4×4. | cs |
dc.description.abstract | Metlík, J. Control of an Electronic Interaxle Differential of Electric Car: Diploma work Thesis. Ostrava: VŠB – Technical University Ostrava, University study programmers, 2014, 59 p. Thesis head: Chlebiš, P.
This thesis deals with control of an Electronic Centre Differential of Electric Car. The introduction part is the description of the basic concept differential and its distribution. In the next part of this thesis the distribution concepts is all-wheel drive, the types of center differentials which are being used and the distribution of drive torque between front and rear axle. Other part is dedicated to mathematical model of electric vehicle with all-wheel drive. In this part there is realized proposal calculation of wheel and mathematical model vehicle. Then there is chapter about proposal of control algorithm for electronic Centre differential. This proposal will be realized with use of MATLAB SIMULINK. At the end of the thesis is written about comparison between all-wheel drive with and without controlled electronic Centre differential | en |
dc.format.extent | 2195795 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Pohon 4×4, mezinápravový diferenciál, rozdělení hnacího momentu, řízení elektrického mezinápravového diferenciálu, algoritmus řízení mezinápravového diferenciálu | cs |
dc.subject | All wheel drive, Centre differential, Distribution of drive torque, Control of electronic centre differential, Control algorithm of centre differential | en |
dc.title | Řízení elektronického mezinápravového diferenciálu elektromobilu | cs |
dc.title.alternative | Control of an Electronic Interaxle Differential of Electric Car | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Neborák, Ivo | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-13 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | MET0011_USP_N3943_3906T007_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |