dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Kováč, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:33:40Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:33:40Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105175 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací servořízení demonstračního vozidla s elektrickým pohonem – Democar. V úvodu textové části je zmíněno rozdělení konvenčních typů servořízení. Následuje teoretický popis koncepce servořízení. Výběr užitých komponentů je doložen řadou výpočtů, popisem funkce, katalogovými hodnotami a grafy. Textová část popisující praktickou realizací obsahuje mimo jiné detailní popis řídicí jednotky servořízení (SCU) s popisem funkcí a parametrů jednotlivých obvodů. V rámci vývoje softwarové řídicí aplikace je uveden popis vývojových diagramů a jednotlivých přepočtů ke správnému natáčení kol dle stanovených požadavků. V závěru práce je popsána zástavba navržené koncepce do struktury vozidla. | cs |
dc.description.abstract | The thesis concerns the design and realization of the power-assisted steering of the demonstration vehicle with electric drive – Democar. At the beginning of the text part, convectional power-assisted steering types dividing is mentioned. The theoretical description of the power-assisted steering is following. The selection of the used components is supported with the number of calculations, function descriptions, listing values and graphs. The textual part describing the practical realization also includes detailed description of the power-assisted steering controlling unit (SCU) with the functions and parameters description of the particular circuits. Within the purview of the controlling application software development, the description of the flow charts and particular calculations for correct turning of the wheels according to prescribed demands is given. The goal of the thesis is the implementation of the suggested conception into the vehicle structure described. | en |
dc.format.extent | 14531929 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/octet_stream | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | servořízení | cs |
dc.subject | krokový motor | cs |
dc.subject | elektromobil | cs |
dc.subject | CAN | cs |
dc.subject | power-assisted steering | en |
dc.subject | stepping motor | en |
dc.subject | electric car | en |
dc.subject | CAN | en |
dc.title | Návrh a realizace systému servořízení demonstračního vozidla s elektrickým pohonem | cs |
dc.title.alternative | Design and Practical Realization of the Power Steering System for Demonstration Electric Vehicle | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Pavelek, Tomáš | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-13 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | KOV0026_USP_N3943_3906T007_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |