dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Belobrad, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:33:52Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:33:52Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105185 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat procesy, které se podílejí na tvorbě směsi moderních vznětových motorů. V úvodní teoretické části je popsána historie a požadavky na moderní vznětové motory. Podrobněji jsou zde také popsány výpočty směsi a jednotlivé pracovní režimy, ve kterých motor pracuje. Hlavním tématem je praktická část. V té jsou uvedeny reálné naměřené hodnoty a průběhy při různých pracovních režimech motoru. Tyto průběhy a hodnoty jsou poté dále porovnávány s teoretickými předpoklady. V závěrečných měřeních je naměřena smíšená a kvalitativní regulace tvorby směsi. Všechna měření jsou zaměřena na ověření teoretických předpokladů pro tvorbu směsi při různých režimech práce moderního vznětového motoru. | cs |
dc.description.abstract | The effort of this thesis is to describe and analyze the processes that are involved in the formation of a mixture of modern diesel engines. The theoretical part describes the history and requirements of modern diesel engine. Here are described the calculations of mixtures and individual work mode in which the engine operates. The main issue is the practical part. Here are shown the real measured values and waveforms in various modes of the engine. These waveforms and values are compared with theoretical expectations. All measurements are focused on the verification of theoretical assumptions, the compounding the various schemes work of a modern diesel engine. | en |
dc.format.extent | 4084315 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Lambda regulace | cs |
dc.subject | tvorba směsi | cs |
dc.subject | regulace směsi | cs |
dc.subject | regulace výkonu vznětového motoru | cs |
dc.subject | vznětový motor | cs |
dc.subject | Lambda regulation | en |
dc.subject | formation of mixture | en |
dc.subject | regulation of mixture | en |
dc.subject | power control of diesel engine | en |
dc.subject | diesel engine | en |
dc.title | Řídicí a regulační procesy pro tvorbu směsi moderních vznětových spalovacích motorů | cs |
dc.title.alternative | The Control and Regulatory Processes for the Mixture Production of Modern Diesel Engines | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Palacký, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | BEL0043_USP_B3943_3906R007_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |