dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Fojtík, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:33:55Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:33:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105187 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je vytvoření laboratorního panelu pro ověřování vlastností vstupních a výstupních obvodů řídicí jednotky motoru BOSCH EDC 16. V úvodní teoretické části je popsán teoretický rozbor, vývoj, analýza a možnosti elektronické regulace vznětového motoru EDC. Hlavní praktická část této práce je zaměřena na návrh a realizaci laboratorního panelu s řídicí jednotkou BOSCH EDC 16. Součástí praktické části jsou měření ověřující funkčnost panelu a jednotlivých vstupních/výstupních obvodů včetně naměřených hodnot a vykreslených charakteristik. Tyto hodnoty jsou rovněž porovnány s hodnotami, které předepisuje výrobce. Dalším výstupem práce jsou přílohy, jejichž součástí jsou laboratorní úlohy pro výuku. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to create a laboratory panel for evaluating the properties of the input and output circuits of the engine control unit Bosch EDC 16. The theoretical part describes the analysis, development and possibilities of electronic control diesel engine EDC. The main practical part of this thesis focuses on the design and implementation of laboratory panel to control the unit BOSCH EDC 16. The practical part of the measurements deals with verifying the functionality of a panel input / output circuits including measured values and plotted characteristics. These values are also compared with the values prescribed by the manufacturer. Another outcome of this work are attachments, which include laboratory exercises for teaching. | en |
dc.format.extent | 4256964 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Akční členy | cs |
dc.subject | čerpadlo-tryska | cs |
dc.subject | EDC | cs |
dc.subject | ECU | cs |
dc.subject | elektronická regulace | cs |
dc.subject | Common Rail | cs |
dc.subject | řídicí jednotka | cs |
dc.subject | snímač | cs |
dc.subject | vznětový motor | cs |
dc.subject | Actuators | en |
dc.subject | Pump-Injector (UIS) | en |
dc.subject | EDC | en |
dc.subject | ECU | en |
dc.subject | Electronic Control | en |
dc.subject | Common Rail | en |
dc.subject | Electronic Control Unit | en |
dc.subject | Sensor | en |
dc.subject | Diesel Engine | en |
dc.title | Moderní řídicí sytém EDC - návrh a realizace modelu pro ověřování vlastností vstupních/výstupních obvodů | cs |
dc.title.alternative | Modern Control System EDC - Design and Practical Realization of a Model for Verifying of the Input/Output Circuits Properties | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Sládeček, Václav | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | FOJ0038_USP_B3943_3906R007_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |