dc.contributor.advisor | Švec, Jiří | cs |
dc.contributor.author | Skoček, Dušan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:35:03Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:35:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105271 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá základním rozdělením brzdových systému silničních motorových vozidel, především jejich konstrukcí. Jsou zde uvedeny často se objevující závady a příznaky těchto poruch. V úvodu je rozebrán právní rámec související s řešenou problematikou. Obsahem této práce je i statistika dopravních nehod způsobených závadou brzdového systému. Detailně jsou rozebrány i elektronické asistenční komponenty brzdové soustavy, jejich funkce a složení. V závěru je provedeno experimentální zkoumání délky brzdných drah a průběhu brzdění za různých podmínek. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the basic division of braking systems for motor vehicles, particularly their structures. They are listed here frequently occurring faults and symptoms of these disorders. In the introduction the legal framework associated with the problem. This work focuses on the statistics of accidents caused by problems in the brake system. We have discussed in detail as well as electronic brake assistance system components, their functions and composition. In conclusion the experimental investigation of braking distances and during braking in various conditions. | en |
dc.format | 52 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 4517263 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | ABS, ASR, ESP, konstrukce brzdových systémů, brzdná dráha | cs |
dc.subject | ABS, ASR, ESP, construction of brake systems, stopping distance | en |
dc.title | Vliv parametrů brzdové soustavy na dynamiku brždění motorových vozidel | cs |
dc.title.alternative | Influence parameters brake system on dynamism brake motor vehicles | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Veselý, Václav | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-02 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 060 - Katedra bezpečnostních služeb | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technická bezpečnost osob a majetku | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | SKO297_FBI_N3908_3908T005_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |