dc.contributor.advisor | Ščurek, Radomír | cs |
dc.contributor.author | Žabenský, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:35:48Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:35:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105323 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na identifikaci nepříznivých vlivů provozu, které mohou negativním způsobem ovlivňovat funkci celoevropského systému tísňového,
respektive pohotovostního volání eCall, s následným provedením experimentálních měření pro ověření teoreticky získaných faktů. Dále je zde pomocí kriteriálního hodnocení provedena komparace systému eCall s komerčně dodávanými technologiemi a posouzení jeho role při záchraně života osob u dopravních nehod. V práci je dále popsán princip a účel systému eCall včetně souvisejících projektů pro jeho implementaci, přehled technických norem a právních předpisů vztahujících se k provozování tohoto systému. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is focused on the identification of the adverse influences of operating conditions, that can negatively affect the function of the pan-European emergency call system, followed by performing experimental measurements to verify the theoretically obtained facts. There is also used and performed evaluation based on specified criteria to compare eCall with commercially supplied technologies and assess its role in saving the lives in traffic accidents. The thesis further describes the principle and purpose of eCall, including projects related to its implementation, an overview of technical standards and legislations relating to the eCall system. | en |
dc.format | 85 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 4179381 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | eCall, emergency call, dopravní nehoda, bezpečnsost silničního provozu, síť GSM, Faradayova klec, stínění signálu | cs |
dc.subject | eCall, emergency call, car accident, road safety, GSM network, Faraday's cage, signal shielding | en |
dc.title | Vliv provozních podmínek na systém pohotovostního volání | cs |
dc.title.alternative | Influence of operating conditions on emergency call system | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Barčová, Karla | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-02 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 060 - Katedra bezpečnostních služeb | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technická bezpečnost osob a majetku | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | ZAB090_FBI_N3908_3908T005_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |