dc.contributor.advisor | Stolárik, Martin | cs |
dc.contributor.author | Řehák, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:45:53Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:45:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105660 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Práce se zabývá útlumem rychlosti kmitání se vzrůstající vzdáleností od různých typů projíždějících tramvajových vozů. V této práci byla problematika řešena na základě měření in-situ v profilu kolmém k tramvajové trati v městské části Mariánské Hory a Hulváky ve městě Ostrava. K měření byly používány digitální záznamové aparatury a třísložkové senzory. Při zpracování dat byly vytvořeny útlumové křivky pro jednotlivé typy tramvajových vozů. Na základě dat získaných z databáze geofondu byl vytvořen 3D model
inženýrsko-geologických vrtů v blízké oblasti provedeného měření. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the decline of velocity with increasing distance from the different types of passing trams. The issue is addressed by in-situ measuring profile perpendicular to the tram line in the part of town Marianske Hory and Hulváky in Ostrava. The digital recording devices and sensors were used for measurements. The attenuation curves were created for each type of tram cars in data processing. The 3d model engineering-geological wells in the near field was created with data obtained from
the Geofond database. | en |
dc.format | 40 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3983160 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | útlum rychlosti kmitání, tramvajová doprava, seizmické měření | cs |
dc.subject | attenuation oscillation speed, tram traffic, seismic measurements | en |
dc.title | Seizmická odezva tramvajové dopravy v zastavěné oblasti | cs |
dc.title.alternative | Seismic Response of the Tramway in Built-up Areas | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2014-05-29 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | REH0041_FAST_B3607_3647R017_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |