dc.contributor.advisor | Mahdalová, Ivana | cs |
dc.contributor.author | Šnajdr, Karel | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:48:04Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:48:04Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105727 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá porovnáním návrhových charakteristik světelně řízených křižovatek v ČR a USA a posouzením vlivu odlišných předpisů v obou zemích na kapacitu a plynulost dopravy. Po vlastním výběru křižovatky Novinářská x Hornopolní x Novoveská byly provedeny potřebné dopravně inženýrské výpočty a kapacitní posouzení dané křižovatky dle českých předpisů. Následně byly provedeny úpravy křižovatky dle amerických standardů a kapacitní posouzení dle českých předpisů s potřebnou úpravou. Důvodem použití českých předpisů pro výpočet kapacitního posouzení americké varianty křižovatky byla potřebná srovnatelnost výsledků a eliminace rozdílných výpočetních postupů používaných českou a americkou legislativou. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis presents a comparison of the design characteristics of light controlled intersections in the Czech Republic and USA and assessing the impact of different regulations in both countries for capacity and traffic flow. After the self-intersection selection Novinářská x Hornopolní x Novoveská completion of the necessary traffic engineering calculations and capacity assessments of the intersection by Czech law. Consequently, adjustments of the intersection were made according to American standards and capacity assessment in accordance with Czech legislation with the necessary adjustments. The reason for using Czech regulations for calculation of the capacity assessment of the U.S. variant of the intersection was necessary comparability of the results and the elimination of various computational procedures used by Czech and American legislation. | en |
dc.format | 43, [23] l. : il. + 2 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 4796720 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dopravní značení | cs |
dc.subject | kapacita | cs |
dc.subject | křižovatka | cs |
dc.subject | světelné signalizační zařízení | cs |
dc.subject | traffic signs | en |
dc.subject | capacity | en |
dc.subject | intersection | en |
dc.subject | traffic light | en |
dc.title | Srovnání světelně řízených křižovatek v ČR a USA | cs |
dc.title.alternative | Comparison of Light Controlled Intersections in the Czech Republic and USA | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | SNA0009_FAST_B3607_3647R020_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |