Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebiš, Petrcs
dc.contributor.authorTvrdoň, Martincs
dc.date.accessioned2015-01-07T13:09:46Z
dc.date.available2015-01-07T13:09:46Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106251
dc.descriptionImport 07/01/2015cs
dc.description.abstractDisertační práce se zabývá energetickou strukturou pro akumulaci elektrické energie, která je využitelná jako akumulační prvek v rámci inteligentních energetických sítí obecně nazývaných jako Smart grids. V rámci této struktury je vyhrazena část pro stanici rychlého nabíjení elektrických vozidel. Tato struktura vytváří vazbu mezi sítí a rychlým nabíjením, které vyžaduje velký příkon elektrické energie. Energetická struktura umožňuje odebírat vysoký výkon nabíjecí stanicí a zároveň nevytváří požadavek vysokého příkonu z elektrické sítě, špičkový výkon poskytuje akumulační prvek struktury. Práce je především zaměřena na popis výkonového polovodičového systému navrženého jako regulační člen mezi touto energetickou strukturou a nabíjeným elektrickým vozidlem. Energetická struktura je realizována jako poloprovoz v rámci projektu ENET.cs
dc.description.abstractThe dissertation deals with the energetic structure for accumulation of electrical energy, which is utilized as a storage unit in intelligent energy networks, commonly referred to as Smart grids. A section of the fast charging station for electric vehicles is contained within this structure. Entire structure creates a link between the grid and fast charging, which requires large amount of electric power. The energetic structure enables the charging station to consume high power and does not create a demand for high power consumption from the grid at the same time, because the peak power is provided by the storage unit. This work is mainly focused on the description of the power semiconductor system, which is designed as a controller between this structure and the charged electric vehicle. The energetic structure is implemented as a pilot plant under the project ENET.en
dc.format92 l. : il.cs
dc.format.extent7906771 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectakumulace elektrické energiecs
dc.subjectnabíjecí systémycs
dc.subjecttřívětvový pulzní měnič s reverzací prouducs
dc.subjectřízení nabíjenícs
dc.subjectaccumulation of electrical energyen
dc.subjectcharging systemsen
dc.subjectthree-phase buck/boost converteren
dc.subjectcharging controlen
dc.titleAkumulační systémy pro využití v dopravěcs
dc.title.alternativeThe Utilization of Storage Systems in Transportationen
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature201500548cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHrdina, Liborcs
dc.contributor.refereePalacký, Petrcs
dc.contributor.refereeŠpánik, Pavolcs
dc.date.accepted2014-12-17cs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektronikacs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisTVR049_FEI_P2649_2612V015_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam