dc.contributor.advisor | Chlebiš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Tvrdoň, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2015-01-07T13:09:46Z | |
dc.date.available | 2015-01-07T13:09:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/106251 | |
dc.description | Import 07/01/2015 | cs |
dc.description.abstract | Disertační práce se zabývá energetickou strukturou pro akumulaci elektrické energie, která je využitelná jako akumulační prvek v rámci inteligentních energetických sítí obecně nazývaných jako Smart grids. V rámci této struktury je vyhrazena část pro stanici rychlého nabíjení elektrických vozidel. Tato struktura vytváří vazbu mezi sítí a rychlým nabíjením, které vyžaduje velký příkon elektrické energie. Energetická struktura umožňuje odebírat vysoký výkon nabíjecí stanicí a zároveň nevytváří požadavek vysokého příkonu z elektrické sítě, špičkový výkon poskytuje akumulační prvek struktury. Práce je především zaměřena na popis výkonového polovodičového systému navrženého jako regulační člen mezi touto energetickou strukturou a nabíjeným elektrickým vozidlem. Energetická struktura je realizována jako poloprovoz v rámci projektu ENET. | cs |
dc.description.abstract | The dissertation deals with the energetic structure for accumulation of electrical energy, which is utilized as a storage unit in intelligent energy networks, commonly referred to as Smart grids. A section of the fast charging station for electric vehicles is contained within this structure. Entire structure creates a link between the grid and fast charging, which requires large amount of electric power. The energetic structure enables the charging station to consume high power and does not create a demand for high power consumption from the grid at the same time, because the peak power is provided by the storage unit. This work is mainly focused on the description of the power semiconductor system, which is designed as a controller between this structure and the charged electric vehicle. The energetic structure is implemented as a pilot plant under the project ENET. | en |
dc.format | 92 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 7906771 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | akumulace elektrické energie | cs |
dc.subject | nabíjecí systémy | cs |
dc.subject | třívětvový pulzní měnič s reverzací proudu | cs |
dc.subject | řízení nabíjení | cs |
dc.subject | accumulation of electrical energy | en |
dc.subject | charging systems | en |
dc.subject | three-phase buck/boost converter | en |
dc.subject | charging control | en |
dc.title | Akumulační systémy pro využití v dopravě | cs |
dc.title.alternative | The Utilization of Storage Systems in Transportation | en |
dc.type | Disertační práce | cs |
dc.identifier.signature | 201500548 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Hrdina, Libor | cs |
dc.contributor.referee | Palacký, Petr | cs |
dc.contributor.referee | Špánik, Pavol | cs |
dc.date.accepted | 2014-12-17 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | cs |
dc.thesis.degree-level | Doktorský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektronika | cs |
dc.description.result | vyhověl | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | TVR049_FEI_P2649_2612V015_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |