dc.contributor.advisor | Cihlářová, Denisa | cs |
dc.contributor.author | Vonc, Pavel | cs |
dc.date.accessioned | 2015-02-26T06:28:29Z | |
dc.date.available | 2015-02-26T06:28:29Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/106469 | |
dc.description | Import 26/02/2015 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím technologie recyklace za studena na místě s použitím směsného pojiva TERAC-BOND při rekonstrukci silnice v úseku II/449 Rýmařov – Ondřejov. Při recyklaci za studena se využívá procesu opětovného zpracování původních materiálů vozovkového souvrství, protože i poškozené vozovky jsou zdrojem velmi kvalitního stavebního materiálu. Velkou výhodou recyklace asfaltových vozovek je, že při opravě touto technologií je dosaženo opravy komunikace v rychlejší a levnější variantě o proti klasickým technologiím oprav. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is utilization of Cold In-Place Recycling with used TERAC-BOND in section road number II/449 Rymařov-Ondřejov. Cold In-Place Recycling make possible reapply materials from original tarmac tracks becuase also demaged tarmac are source of construction materiál with very high quality. The large advantage of tarmac tracks recycling are faster ang cheaper repairing proces against classical repairs. | en |
dc.format | 78 l. : il. + 1 DVD+R | cs |
dc.format.extent | 7414678 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | recyklace za studena na místě, vozovkové souvrství, cement a asfaltová emulze, hydraulické směsné pojivo, průkazní a kontrolní zkoušky | cs |
dc.subject | cold in-place recycling, road layers, cement and asphalt emulsion, hydraulic mixed binders, trial and control tests | en |
dc.title | Rekonstrukce silnice II/449 Rýmařov - Ondřejov v km 0,00-11,40 | cs |
dc.title.alternative | Reconstruction of Road II/449 Rýmařov - Ondřejov in km 0.00 to 11.40 | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Pchálková, Vladimíra | cs |
dc.date.accepted | 2015-01-13 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | VON038_FAST_N3607_3607T036_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |