Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHummel, Martincs
dc.contributor.authorSchäfer, Ondřejcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:48Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:48Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107811
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractV diplomové práci jsem se zaměřil na provozovnu v lokalitě Jakubčovice nad Odrou. V teoretické části je popsán samotný kamenolom. Příkladem je geografická charakteristika, popis dobývacího prostoru, stavy zásob a také geologické a hydrogeologické údaje. V další části teoretické celku je zmíněno o těžbě nerostu a stávající technologické dopravě s dopravními komunikacemi, která je hlavním předmětem mé diplomové práce. Ve třetí části projektuji návrh nové dopravní komunikace, která by měla být reálně vybudována. V kapitole jsou výpočty sklonů a šíře dopravní komunikace, objemy hmot, které bude zapotřebí navozit, odvozit či rozvolnit, napojení komunikace na stávající etáže. Všechny výpočty jsou ve dvou variantách a to podle zvolené šíře dopravní komunikace. Konec kapitoly je zaměřen na výpočet nákladů za vybudování nové dopravní cesty. Závěr mé diplomové práce je věnován ekonomickému zhodnocení návrhu celého projektu.cs
dc.description.abstractI focused on the establishment in Jakubčovice nad Odrou in this thesis. The introduction describes stone quarry itself. It includes, for example, geographical characteristics, description of the mining area, stocks, as well as geological and hydrogeological data. The following part concentrates on mineral extraction and existing technological transport with roads, which is the main subject of my thesis. In the third part I design new roads that should be realistically built. The chapter contains calculation of roads slope and width, volumes of materials that will be needed to load, take away or broaden, road connection to the existing tray. There are two variants of all calculations according to the chosen width of roads. The end of this part focuses on calculaiton of costs of building a new transport infrastructure. The conclusion of my thesis is devoted to the economic evaluation of the project.en
dc.format33 l. : il. + 3 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3315802 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmoravská drobacs
dc.subjectlomcs
dc.subjectJakubčovice nad Odroucs
dc.subjectpřeloženícs
dc.subjectdopravní komunikacecs
dc.subjectMoravian greywackeen
dc.subjectquarryen
dc.subjectJakubčovice nad Odrouen
dc.subjecttransferen
dc.subjecttransport routeen
dc.titlePřeložení dopravní trasy v rámci lomu Jakubčovicecs
dc.title.alternativeTransfer of the Transport Route in the Quarry Jakubčoviceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHrbáček, Davidcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchVyužívání zdrojů stavebních nerostných surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSCH0023_HGF_N2102_2102T012_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam