dc.contributor.advisor | Hummel, Martin | cs |
dc.contributor.author | Schäfer, Ondřej | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:11:48Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:11:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/107811 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | V diplomové práci jsem se zaměřil na provozovnu v lokalitě Jakubčovice nad Odrou. V teoretické části je popsán samotný kamenolom. Příkladem je geografická charakteristika, popis dobývacího prostoru, stavy zásob a také geologické a hydrogeologické údaje. V další části teoretické celku je zmíněno o těžbě nerostu a stávající technologické dopravě s dopravními komunikacemi, která je hlavním předmětem mé diplomové práce. Ve třetí části projektuji návrh nové dopravní komunikace, která by měla být reálně vybudována. V kapitole jsou výpočty sklonů a šíře dopravní komunikace, objemy hmot, které bude zapotřebí navozit, odvozit či rozvolnit, napojení komunikace na stávající etáže. Všechny výpočty jsou ve dvou variantách a to podle zvolené šíře dopravní komunikace. Konec kapitoly je zaměřen na výpočet nákladů za vybudování nové dopravní cesty. Závěr mé diplomové práce je věnován ekonomickému zhodnocení návrhu celého projektu. | cs |
dc.description.abstract | I focused on the establishment in Jakubčovice nad Odrou in this thesis. The introduction describes stone quarry itself. It includes, for example, geographical characteristics, description of the mining area, stocks, as well as geological and hydrogeological data. The following part concentrates on mineral extraction and existing technological transport with roads, which is the main subject of my thesis. In the third part I design new roads that should be realistically built. The chapter contains calculation of roads slope and width, volumes of materials that will be needed to load, take away or broaden, road connection to the existing tray. There are two variants of all calculations according to the chosen width of roads. The end of this part focuses on calculaiton of costs of building a new transport infrastructure. The conclusion of my thesis is devoted to the economic evaluation of the project. | en |
dc.format | 33 l. : il. + 3 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3315802 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | moravská droba | cs |
dc.subject | lom | cs |
dc.subject | Jakubčovice nad Odrou | cs |
dc.subject | přeložení | cs |
dc.subject | dopravní komunikace | cs |
dc.subject | Moravian greywacke | en |
dc.subject | quarry | en |
dc.subject | Jakubčovice nad Odrou | en |
dc.subject | transfer | en |
dc.subject | transport route | en |
dc.title | Přeložení dopravní trasy v rámci lomu Jakubčovice | cs |
dc.title.alternative | Transfer of the Transport Route in the Quarry Jakubčovice | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hrbáček, David | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Nerostné suroviny | cs |
dc.thesis.degree-branch | Využívání zdrojů stavebních nerostných surovin | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | SCH0023_HGF_N2102_2102T012_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |