Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igorcs
dc.contributor.authorJurovatá, Michaelacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:12:06Z
dc.date.available2015-07-22T09:12:06Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107872
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractV diplomové práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu společnosti FAU s.r.o., konkrétně spokojeností zákazníků s čerpací stanicí ve Velkých Hošticích u Opavy. V úvodu charakterizuji profil společnosti a pokračuji teoretickým vymezením marketingového výzkumu. Cílem je zjištění spokojenosti koncových zákazníků s ropnými produkty a rovněž s doprovodnými službami týkajících se prodeje společnosti FAU s.r.o. V závěru práce uvádím návrhy případných změn a doporučení, vztahujících se k výsledkům, zjištěných během dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractIn this thesis, I focus on the issue of marketing research in FAU s.r.o., particularly on the satisfaction of customers with gas station in Velké Hoštice near Opava. In the introduction, I describe the company’s profile and continue with the theoretical definition of marketing research. The aim is to identify the level of satisfaction of end customers with oil products as well as associated services related to FAU s.r.o. sales. In the conclusion of this thesis, there are some proposals of possible modifications and recommendations relating to the results of conducted survey.en
dc.format51, [3] l. : il. + 1 příl. + 1 DVD-Rcs
dc.format.extent2673542 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkum, dotazníkové šetření, čerpací stanice, četnost, ropné produkty, spokojenost zákazníků, hypotéza, testování statistických hypotézcs
dc.subjectmarketing research, survey, gas station, frequency, oil products, customer satisfaction, measurement of customer satisfaction level, hypothesis, statistical hypothesis testingen
dc.titleMarketingový výzkum společnosti FAU s.r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing research of the company, FAU s.r.o.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePalarčík, Igorcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantCsabi, Vojtěchcs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJUR615_HGF_N2102_2102T001_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam