dc.contributor.advisor | Helebrant, František | cs |
dc.contributor.author | Seifert, Jaromír | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:12:52Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:12:52Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108008 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | V předložené diplomové práci je zhodnocen současný stav dálkové pásové dopravy umístěné na prvním uhelném řezu lomu Vršany s detailním zaměřením na poháněcí elektromotory a navrženo možné řešení modernizace těchto elektromotorů včetně napájení a řízení. V úvodní části je charakterizována zájmová lokalita včetně popisu geologických poměrů na lomu. V další části je popsána stávající technologie a technické vybavení lomu jako celku. Dále je již práce zaměřena na popis stávajícího stavu DPD na prvním uhelném řezu s detailním zaměřením na stávající poháněcí elektromotory instalované na dotčených poháněcích stanicích, s návrhem jejich možné modernizace z pohledu vyšší energetické účinnosti, vyšších provozních úspor, ale také z pohledu zvýšení spolehlivosti a bezpečnosti práce a provozu. V závěru práce je provedeno celkové zhodnocení nově navrhované modernizace a přehled dalších doporučení do budoucna. | cs |
dc.description.abstract | In the presented thesis there is evaluated the current status of remote belt conveyors located at the first coal cut in the mine Vršany with a detailed focus on driving motors and suggested possible solutions of modernization of these electric motors including the power supply and control. In the first part there is characterized the site including description of geological conditions of the mine. The next section describes the existing technology and technical equipment of the mine as a whole. Further the work is focused on description of the current state of Long-distance belt conveyor transport at the first coal cut with a detailed focus on the current electric driving motors installed in the drive units, with a proposal for their possible modernization in terms of increased energy efficiency, higher operational savings, but also in terms of increasing reliability and work safety and operation safety. In conclusion there is stated the overall evaluation of the newly proposed modernization and review of other recommendations for the future. | en |
dc.format | 61 l. : il. + 5 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 4193485 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dálková pásová doprava | cs |
dc.subject | uhelný řez | cs |
dc.subject | poháněcí stanice | cs |
dc.subject | elektromotor | cs |
dc.subject | frekvenční měnič | cs |
dc.subject | modernizace | cs |
dc.subject | Long-distance belt conveyor transport | en |
dc.subject | coal cut | en |
dc.subject | drive unit | en |
dc.subject | electric motor | en |
dc.subject | frequency converter | en |
dc.subject | modernization | en |
dc.title | Modernizace pohonů dálkové pásové dopravy na uhelném řezu | cs |
dc.title.alternative | The Modernization of Engines for Long-Haul Belt Conveyors in a Coal Sectional View | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Knotek, Tomáš | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Nerostné suroviny | cs |
dc.thesis.degree-branch | Využívání zdrojů stavebních nerostných surovin | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | SEI100_HGF_N2102_2102T012_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |