Show simple item record

dc.contributor.advisorHelebrant, Františekcs
dc.contributor.authorSeifert, Jaromírcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:12:52Z
dc.date.available2015-07-22T09:12:52Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108008
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractV předložené diplomové práci je zhodnocen současný stav dálkové pásové dopravy umístěné na prvním uhelném řezu lomu Vršany s detailním zaměřením na poháněcí elektromotory a navrženo možné řešení modernizace těchto elektromotorů včetně napájení a řízení. V úvodní části je charakterizována zájmová lokalita včetně popisu geologických poměrů na lomu. V další části je popsána stávající technologie a technické vybavení lomu jako celku. Dále je již práce zaměřena na popis stávajícího stavu DPD na prvním uhelném řezu s detailním zaměřením na stávající poháněcí elektromotory instalované na dotčených poháněcích stanicích, s návrhem jejich možné modernizace z pohledu vyšší energetické účinnosti, vyšších provozních úspor, ale také z pohledu zvýšení spolehlivosti a bezpečnosti práce a provozu. V závěru práce je provedeno celkové zhodnocení nově navrhované modernizace a přehled dalších doporučení do budoucna.cs
dc.description.abstractIn the presented thesis there is evaluated the current status of remote belt conveyors located at the first coal cut in the mine Vršany with a detailed focus on driving motors and suggested possible solutions of modernization of these electric motors including the power supply and control. In the first part there is characterized the site including description of geological conditions of the mine. The next section describes the existing technology and technical equipment of the mine as a whole. Further the work is focused on description of the current state of Long-distance belt conveyor transport at the first coal cut with a detailed focus on the current electric driving motors installed in the drive units, with a proposal for their possible modernization in terms of increased energy efficiency, higher operational savings, but also in terms of increasing reliability and work safety and operation safety. In conclusion there is stated the overall evaluation of the newly proposed modernization and review of other recommendations for the future.en
dc.format61 l. : il. + 5 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4193485 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdálková pásová dopravacs
dc.subjectuhelný řezcs
dc.subjectpoháněcí stanicecs
dc.subjectelektromotorcs
dc.subjectfrekvenční měničcs
dc.subjectmodernizacecs
dc.subjectLong-distance belt conveyor transporten
dc.subjectcoal cuten
dc.subjectdrive uniten
dc.subjectelectric motoren
dc.subjectfrequency converteren
dc.subjectmodernizationen
dc.titleModernizace pohonů dálkové pásové dopravy na uhelném řezucs
dc.title.alternativeThe Modernization of Engines for Long-Haul Belt Conveyors in a Coal Sectional Viewen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnotek, Tomášcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchVyužívání zdrojů stavebních nerostných surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSEI100_HGF_N2102_2102T012_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record