Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAdamus, Aloiscs
dc.contributor.authorKroupa, Jancs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:13:09Z
dc.date.available2015-07-22T09:13:09Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108065
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractŠtolový přivaděč (ŠP) je svou délkou 51,916 km a světlým průměrem 2,64 m jednou z nejdůležitějších součástí hydrotechnického komplexu společnosti Pražské vodovody a kanalizace (PVK). Jedná se o nejdelší podzemní vodohospodářské dílo v České republice a ve střední Evropě přivádějící pitnou vodu z VD Švihov do Prahy. Štolový přivaděč byl konstrukčně navržen jako kombinace tlakového a netlakového uzavřeného systému a budován jako ražené důlní dílo s následnou betonáží ostění. V tomto ostění zaručující těsnost ŠP byly zjištěny v posledních letech poruchy (trhliny), které by mohly v budoucnosti narušit bezproblémovou dodávku vody. V této práci jsou shrnuty základní informace o této stavbě a možné návrhy sanačních technologií použitelných pro omezení, příp. odstranění nalezených vad, především pak trhlinami porušené betonové ostění v úseku staničení 47,945-47,965 km.cs
dc.description.abstractThe drift conduit is (with its length of 51,916 km and inner diameter 2.64 m) one of the most important parts of hydro-technical complex of a PVK company (Prague Water-Conduits and Sewerages). This duct is the longest underground water work in the Czech Republic and in Central Europe and brings the drinking water from Švihov-dam to Prague. The drift conduit has been designed and constructed as a combination of pressure and non-pressure closed system and built as tunnel mine-work subsequently equipped with a casting lining. In recent years there have been found ruptures (cracks) in the lining, that is to guarantee the tightness of the duct - which could in the future impair a smooth water supply. This thesis summarizes the basic information about this water-work and possible proposals of remediation technologies applicable to restrict or remove defects, discovered in breached concrete lining in the section within km 47.945-47.965en
dc.format51 l. : il. + 5 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3289424 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvodní dílo, pitná voda, tlakový štolový přivaděč, betonové ostění, sanační technologiecs
dc.subjectwater-work, drinking water, tunnel pressure feeder, concrete lining, remediation technologiesen
dc.titleSanace betonového ostění štolového přivaděče Želivka - Prahacs
dc.title.alternativeRepairing of concrete lining of underground connection Želivka - Prahaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePěkný, Petrcs
dc.date.accepted2015-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programHornictvícs
dc.thesis.degree-branchHornické inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKRO0027_HGF_N2111_2101T008_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam