Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠancer, Jindřichcs
dc.contributor.authorBuřval, Leošcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:13:22Z
dc.date.available2015-07-22T09:13:22Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108108
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractV mé bakalářské práci se zabývám výstavbou násypového tělesa v místě zvodnělého kolektoru na stavbě I/38 obchvat Kolína, kde jako materiál pro násypové těleso bylo použito lehčené kamenivo Liapor. V práci srovnávám technologická, ekonomická a časová hlediska použití lehčeného materiálu do násypového tělesa s klasickým násypovým tělesem z materiálu vytěženého při stavbě. V první části je popsána vlastní stavba obchvatu Kolína a geologické a hydrologické poměry, které vedly k návrhu násypového tělesa formou sendvičové konstrukce s použitím lehčeného kameniva Liapor. V další části práce jsou popsány obě varianty násypových těles a je provedeno porovnání z hlediska, technologie, ekonomických nákladů, časové náročnosti a doby sedání násypového tělesa. V závěru práce shrnuji výhody a nevýhody použitých technologií a vhodnost použití lehčeného násypového tělesa v místech zvodnělých území.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the embankment construction on a location of an aquiferous collector on the I/38 Kolín city bypass road construction. The lightweight aggregate Liapor was used as a filling material for the road embankment. The purpose of the thesis is to compare the technological, economical and time aspects of the application of the lightweight aggregate in the road embankment and the usage of refuse material removed from an excavation as in standard road embankments. The first part of the thesis characterises the Kolín city bypass road construction and its geological as well as hydrological situation which led to the proposal of sandwich embankment construction employing the lightweight aggregate Liapor. In the subsequent part of the thesis, both of the above mentioned road embankment options are described and compared in terms of technology, economic costs, time demands and the duration of road embankment settlement. In conclusion, the thesis summurizes the advantages and disadvantages of the applied technologies as well as the suitability of the expanded embankment usage in aquiferous areas.en
dc.format31, [4] l. : il. + 3 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1754821 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnásypové tělesocs
dc.subjectlehčený násypcs
dc.subjectlehčené kamenivocs
dc.subjectLiaporcs
dc.subjectroad embankmenten
dc.subjectexpanded embankmenten
dc.subjectlightweight aggregateen
dc.subjectLiaporen
dc.titleSilnice I/38 - obchvat Kolína. Řešení silničního tělesa v místě zvodnělého kolektorucs
dc.title.alternativeRoad I/38 - Kolín city bypass. A proposal of a road body solution on a spot of an aquiferous collectoren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLuňáček, Martincs
dc.date.accepted2015-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchVyužívání zdrojů stavebních nerostných surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBUR0105_HGF_B2102_2102R012_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam