Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorVolný, Ondřejcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:13:47Z
dc.date.available2015-07-22T09:13:47Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108199
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce na téma „Zhodnocení a návrh komunikačního mixu společnosti Liftcomp a.s.“ si klade za cíl posoudit dosavadní průběh komunikace mezi společností a jejími stakeholdery. Identifikuje nejzávažnější chyby, které mohly negativně ovlivnit průběh a celkový dopad marketingové komunikace společnosti a navrhuje jejich řešení. Důraz je kladen především na správné použití jednotlivých komunikačních nástrojů a následné získání zpětné vazby. V neposlední řadě se věnuje konkretizaci cílových skupin, tvorbě rozpočtu a vypracování média plánu pro rok 2016. Výsledkem je návrh konzistentní marketingové komunikace ryze strojní společnosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis called “Evaluation and Proposal of Communication Mix in the Company Liftcomp a.s.“ aims to evaluate the progress of communication between the company and its stakeholders up to now. It identifies the most serious mistakes which could negatively influence the progress and the overall impact of the company´s marketing communication and it suggests how to solve them. Stress is put predominantly on the correct usage of individual communication tools and subsequently on gaining the feedback. Last but not least, it deals with the concretization of target groups, creation of the budget and making the medium of the plan for the year 2016. The proposal of consistent marketing communication of a purely engineering company it the result.en
dc.format54 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent6713475 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectintegrovaná marketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectvýstavycs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectintegrated marketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectsale supporten
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectexhibitionsen
dc.titleZhodnocení a návrh komunikačního mixu společnosti Liftcomp a.s.cs
dc.title.alternativeEvaluation and Proposal of Communication Mix in the Company Liftcomp a.s.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHalata, Karelcs
dc.date.accepted2015-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisVOL0026_HGF_B2102_2102R001_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam