dc.contributor.advisor | Zubíček, Václav | cs |
dc.contributor.author | Samiec, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:13:49Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:13:49Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108207 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Použití metody přímého překlizu dobývací technologie, z již vydobytého porubu do nově připraveného prorubu, hraje z hlediska nákladovosti důlního závodu velice významnou roli. Tímto způsobem, kdy není nutné zcela demontovat části mechanizované výztuže, je značně zvýšena efektivita celého dobývacího komplexu, který může být nasazen bez zbytečného prodlení do nově připraveného porubu. Bakalářská práce popisuje průběh přímého překlizu porubu č. 239 502 do porubu č. 240 500 na Důlním závodě 1, lokalitě Darkov. Jednalo se o dobývací kombajn, porubový hřeblový dopravník, mechanizovanou výztuž a podporubový hřeblový dopravník. Práce popisuje nasazení nové technologie pro dopravu nadměrných břemen, zvláště pak použití nového hydraulického přepravního zařízení HPZ TDS DUO 20, kterým bude převážena mechanizovaná výztuž vážící něco okolo 27 tun. | cs |
dc.description.abstract | It is evident that when beeing aware of mining technologies, the use of a direct relocation method, out of mined out breast into a newly prepared breast, makes a difference because of the viewpoint of expensiveness when a mining plant is directed. In this way, when it is not necessary to dissassemble any parts of powered roof supports, the efficiency of the whole mining komplex, which can be used without purposeless delay into a new coalface. The Bachelor thesis delineates the progress of direct relocation out of coalface number 239 502 into the one number 240 500 in OKD 1, Darkov locality. It is going to be about seam shearers, craper chain conveyors, powered roof supports, under-craper chain conveyors. This work is going to describe using of the new technology for the transport of oversize burdens, mainly the use of an incoming hydraulic mean of transport HPZ TDS DUO 20, which a powered support that weighs around 27 tons is transported by. | en |
dc.format | 37 l. : il. + 8 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 14409351 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | mechanizovaná výztuž, závěsná dráha, trakční prostředky, brzdné zařízení, bezpečnost při dopravě, nadměrná břemeno, přímý překliz | cs |
dc.subject | powered supports, monorail, means of transport, braking device, transport safety, oversize burden, direct relocation | en |
dc.title | Přeliz technologie porubu č. 239 502 do porubu č. 240 500 | cs |
dc.title.alternative | Relocation of technology from the coalface no. 239 502 to the coalface no. 240 500 | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Zaduban, Ivan | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Hornictví | cs |
dc.thesis.degree-branch | Hornické inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | SAM0047_HGF_B2111_2101R008_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |