Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorKrál, Martincs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:14:22Z
dc.date.available2015-07-22T09:14:22Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108346
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníku dané společnosti. Na základě osobního a elektronického dotazování byla zjištěna spokojenost zákazníku. Pomocí tohoto dotazníku bylo doporučeno, jak dále pokračovat v tomto trendu, nebo jak spokojenost zákazníku ještě vylepšit. Bakalářská práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje teorii marketingového výzkumu a jeho historii. Dále také metody marketingového výzkumu a postup marketingového výzkumu, včetně dotazování. Druhá kapitola se zaměřuje na charakteristiku společnosti. Třetí kapitola je vytvořena na principu dotazníkového šetření, a čtvrtou kapitolu tvoří návrhy a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníku.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing research customer satisfaction the company. On the basis of personal and electronic interrogation was found customer satisfaction. Use of this questionnaire was recommended to continue this trend, or as customer satisfaction improved. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of marketing research and his history. It also containts the methods of marketing research and marketing research process, including interrogation. The second chapter focuses on the characteristics of the company. The third chapter is created on the principle of the survey, and the fourth chapter consists of suggestions and recommendations for improving customer satisfaction.en
dc.format42, [3] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2525644 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/x-unknowncs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectspolečnost IKEAcs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectinterview investigationen
dc.subjectcompany IKEAen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnostics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Ivetacs
dc.date.accepted2015-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKRA0134_HGF_B2102_2102R001_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam