Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorBršelová, Michaelacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:14:28Z
dc.date.available2015-07-22T09:14:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108370
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců společnosti FERRMON, spol. s r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první části je popsán marketing a podstata marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na informace a krátkou charakteristiku společnosti. Ve třetí kapitole následuje praktická část, která je vytvořena na základě dotazníkového šetření. Díky tomuto kroku lze zjistit, jak je možné zvýšit spokojenost a tedy i výkon zaměstnanců, který následně vede ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Ve výsledku má společnost větší uplatnění na trhu. V závěru jsou navrhnuta doporučení a možnosti pro zvýšení celkové spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing research of employees satisfaction in the company FERRMON, spol. s r. o. The thesis is divided into four chapters. The first part describes marketing and the essence of marketing research. The second part focuses on information and a brief description of the company. The third chapter is followed by a practical part, which written on the basis of a questionnaire survey. Thanks to this step were some possible ways of increasing employeers satisfaction and therefore their performance determinated. This will consequently improve the quality of provided service. As a result, the company´s market penetration increases. In the last part of the thesis are made some recommendations and options to increase the overall employee satisfaction.en
dc.format44 l. : il. + 1 DVD-Rcs
dc.format.extent1907838 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectFERRMON, spol. s r.o.cs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectemployee satisfactionen
dc.subjectFERRMON, spol. s r. o.en
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnostics
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUrsíniová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2015-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBRS0008_HGF_B2102_2102R001_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam