Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSlanina, Zdeněkcs
dc.contributor.authorKotajná, Kateřinacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:14:52Z
dc.date.available2015-07-22T09:14:52Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108478
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou dynamické světelné reklamy, jejími druhy a fyzikálními principy, na kterých tato reklama funguje. Pro pochopení daných zákonitostí je důležitý popis vzniku a zpracování zrakového vjemu pomocí anatomických struktur a fyziologických procesů. Dále je důležitá metodika ovlivnění zraku pomocí vnějších i vnitřních vlivů a samotný popis dynamické reklamy, především s využitím panelu s řadou LED diod, které vykreslují obrazovou informaci na principu perzistence vidění a Talbotova zákona. Součástí práce je praktická část využívající program Matlab k vytvoření softwaru, který přizpůsobí obrazovou informaci pro daný mikrokontrolér a typ užitých LED diod. Jsou také provedeny simulace znázorňující špatně zobrazenou informaci v případě nesprávné rychlosti pohybu panelu s LED diodami vůči pozorovateli. V závěru každé praktické části jsou zhodnoceny dosažené výsledky a uvedena aplikace na konkrétní realizaci panelu.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with dynamic light advertising, its types and the physical principles which this advertising works on. For an understanding of these laws it is important to describe the creation and processing of visual perception through anatomical structures and physiological processes. It is also important to describe methods that affect vision using internal and external influences and the description of dynamic advertising itself, especially by using the panel with a series of LEDs that draw the picture information using the principle of persistence of vision, and Talbot's law. The practical part of this work is to create a software that adapts image information to the microcontroller and LEDs. There is also a simulation showing the icorrectly displayed information in the event of incorrect rate of movement of the panel with LEDs to the viewer. At the end of each practical part the results are evaluated and there is also an example, how to apply those results to a specific realization of the LED panel.en
dc.format.extent3938487 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzrakové klamy, perzistence vidění, LED diody, dynamická reklama, reklama v tunelu, zpracování obrazucs
dc.subjectoptical illusions, persistence of vision, LEDs, dynamic advertising, tunnel advertising, image processingen
dc.titleAnalýza problematiky dynamických světelných reklamcs
dc.title.alternativeProblem Analysis of Dynamic Light Commercialsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKocichová, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchBiomedicínské inženýrstvícs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKOT0151_FEI_N2649_3901T009_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam