Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslavcs
dc.contributor.authorNiec, Jakubcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:15:26Z
dc.date.available2015-07-22T09:15:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108523
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na problematiku CRM s akcentem na sociální sítě. Cílem je vytvořit návrh a implementaci informačního systému pro SCRM. V první části je teoretický úvod do problematiky CRM a seznámení s nejrozšířenějšími sociálními sítěmi. Teoretická část zasazuje systém do širšího kontextu a jsou zde popsány okolnosti, které vedly k evoluci CRM v SCRM. V praktické části práce je srovnání vybraných existujících řešení pro CRM pro malé a střední firmy, dle vybraných parametrů. Na základě srovnání systémů, jsou pak určeny základní parametry systému CRM. V následujících kapitolách je popsána analýza, návrh a implementace systému pro SCRM. Ke konci práce je popsán pilotní provoz systému.cs
dc.description.abstractThis master thesis focuses on the issue of CRM with emphasis on the Social Networks. The aim is to create proposal and implementation of the application for SCRM. The first part contains theoretical background of the domain of CRM and also introdution of widespread Social Networks. The theoretical part of this thesis puts the system in a wider context and describes the sircumstances that led to the evolution of CRM into SCRM. The practical part of this thesis compares existing solutions for CRM for small and middle companies by selected parameters. Later on basic features and parameters of CRM system are specified based on the comparison of existing solutions. In the following chapters analysis, proposal and implementation of SCRM system are being formed. Finally there is summary of executed trial run of implemented application.en
dc.format.extent4747947 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjecte-mailcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjecttwittercs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectSCRMcs
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjecte-mailen
dc.subjectfacebooken
dc.subjecttwitteren
dc.subjectmarketingen
dc.subjectCRMen
dc.subjectSCRMen
dc.titleCRM s akcentem na sociální sítěcs
dc.title.alternativeCRM with Eemphasis on the Social Networksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStoklasa, Pavelcs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisNIE0013_FEI_N2647_2612T025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam