dc.contributor.advisor | Kuchař, Martin | cs |
dc.contributor.author | Chamrád, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:16:14Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:16:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108572 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zaměřuje na moderní způsoby a problematiku řízení synchronních motorů s permanentními magnety. V úvodu je proveden samotný teoretický rozbor moderních metod, jako je vektorové řízení motorů a jeho modifikace s bezsenzorovým řízením nebo přímé řízení momentu. Cílem je zmapování problematiky vektorového řízení. Na základě teoretického rozboru v úvodní části byl v laboratorních podmínkách proveden algoritmus vektorového řízení synchronního motoru s permanentními magnety, který byl následně implementován do řídicího systému se signálovým procesorem TMS320F28335. Funkčnost a správnost návrhu byla ověřena měřením. Výsledky činnosti jsou uvedeny v závěru práce. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis is focused on modern methods and problems of the control of the synchronous motor with permanent magnets. In the beginning of the thesis there is the theoretic analysis of modern methods such as the vector control of motors and its modifications with the sensorless control or such as the direct torque control. Based on the theoretic analysis the simulation section includes the vector controlling algorithm of synchronous motor with permanent magnets. This was implemented into the control system with the processor TMS320F28335. Functionality and correctness of the project was verified by measurement. The conclusion summarizes the results of the thesis. | en |
dc.format.extent | 2943297 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Vektorové řízení | cs |
dc.subject | Moderní způsoby řízení pohonů | cs |
dc.subject | DTC | cs |
dc.subject | Synchronní motor s permanentními magnety | cs |
dc.subject | Signálový procesor | cs |
dc.subject | Řídicí systém TMS320F28335 | cs |
dc.subject | Vector control | en |
dc.subject | Modern methods of the propulsion control | en |
dc.subject | DTC, synchronous motor with permanent magnets | en |
dc.subject | Signal processor | en |
dc.subject | Control system TMS320F28335 | en |
dc.title | Vektorové řízení synchronního motoru s permanentními magnety | cs |
dc.title.alternative | Vector Control of Permanent Magnet Synchronous Motor | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Brandštetter, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-01 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | CHA0042_FEI_N2649_2612T015_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |