Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudelka, Petrcs
dc.contributor.authorKummer, Jiřícs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:16:58Z
dc.date.available2015-07-22T09:16:58Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108665
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá automobilovou komunikací V2V s využitím technologie LED, z hlediska vysílací strany. Konkrétně využitím této technologie u obrysové a brzdové funkce v zadním světle Škoda Octavia III. Teoretická část se zaměřuje na vlastnosti světlovodů a jejich vývoj v automobilovém průmyslu, komunikačními sběrnicovými systémy a modulačními formáty. Praktická část je tvořena souborem měření s navrženým vysílacím systémem v temné místnosti VŠB – TUO a výzkumném oddělení firmy Varroc Lighting Systems s.r.o. Zde bylo cílem tento systém nejdříve implementovat na každou funkci samostatně a následně zjistit zdali dochází k ovlivnění komunikace vlivem současného svitu obou funkcí. U testování kvality komunikace se zjišťuje přenosová rychlost a chybovost vzhledem k stanoveným referenčním vzdálenostem, nosné frekvenci a počtu stavů modulace. Dále pak vliv na změnu optického výkonu, fotometrie a homogenity vyzařovaného optického záření obou funkcí využívají LED, před a po integraci modulačního systému.cs
dc.description.abstractThe master thesis deals with automobile V2V communication using LED technology, in terms of the transmitting side. Specifically, the use of this technology is regarding the contour and function of the rear brake light in Skoda Octavia III. The theoretical part focuses on features of fiber optics and development in motor industry, communication bus systems and modulation formats. The practical part is composed of a set of measurements with the desired broadcast system in a dark room VSB - TUO and research department of the company Varroc Lighting Systems Ltd. Where the aim is to implement the system first for each function separately and subsequently determine whether the communication is affected by the influence of the current irradiation of both functions. In testing the quality of communication, the baud rate and errors are detected due to the determined reference distances, the carrier frequency and the number of states of the modulation. Furthermore, the effect of changing the optical power and homogeneity photometry of optical radiation emitted by the two functions use the LED before and after the integration of the modulation system.en
dc.format.extent7206804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBias-teecs
dc.subjectbrzdová funkcecs
dc.subjectfotometriecs
dc.subjecthomogenitacs
dc.subjectLEDcs
dc.subjectmodulacecs
dc.subjectobrysová funkcecs
dc.subjectPSKcs
dc.subjectQAMcs
dc.subjectsvětlovodcs
dc.subjectŠkoda Octavia III.cs
dc.subjectV2V komunikacecs
dc.subjectVLCcs
dc.subjectsofistikovanýcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectBias-teeen
dc.subjectbrake functionen
dc.subjectphotometryen
dc.subjecthomogeneityen
dc.subjectLEDen
dc.subjectmodulationen
dc.subjectsidelightsen
dc.subjectPSKen
dc.subjectQAMen
dc.subjectlight-guideen
dc.subjectŠkoda Octavia III.en
dc.subjectV2V communationen
dc.subjectVLCen
dc.subjectsophisticateden
dc.subjectautomotive industryen
dc.titleStudium komunikace mezi vozidly s využitím LED technologiícs
dc.title.alternativeStudy of Vehicle-to-Vehicle Communication Using LED Technologyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHanulák, Patrikcs
dc.date.accepted2015-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department440 - Katedra telekomunikační technikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchTelekomunikační technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKUM025_FEI_N2647_2601T013_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam