dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Michálek, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:17:17Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:17:17Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108692 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem počítačové hry a je naprogramována v jazyku JAVA, v 2D grafice a z horního pohledu. Hra pracuje přes internetovou komunikaci, hráči se připojují pomocí clienta na server. Hra má odrážet reálný svět. Hráči si budou moct vybrat z několika povolání, které mohou střídat. Za provedené úkony povolání se jim zvyšuje hodnost. Hráči se mohou sdružovat ve firmách, ale jenom v určitých povolání, a nebo v gangu. Pro každé povolání je vytvořena jednoduchá umělá inteligence. Další částí bakalářské práce je vytvoření jednoduchého editoru mapy. Kromě vytvoření samotné mapy se dají vložit i umělá inteligence a auta. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis deals with computer games and is programmed in Java 2D graphics and top view. The game works through Internet communication, the players connected via a client in server. The game is meant to reflect the real world. Players will be able to choose from several professions that can rotate. For acts performed profession they rank increases. Players may form themselves into companies, but only in certain professions, or in a gang. For every job is created a simple artificial intelligence. Another part of the thesis is to create a simple map editor. In addition to the creation of the map itself can also insert artificial intelligence and cars. | en |
dc.format.extent | 2207727 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | JAVA, Reálný svět, Simulace | cs |
dc.subject | JAVA, Real world, Simulation | en |
dc.title | Hra Simulace světa v prostředí Internetu | cs |
dc.title.alternative | Game World Simulation over Internet | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Štolfa, Jakub | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | MIC0221_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |