dc.contributor.advisor | Paláček, Břetislav | cs |
dc.contributor.author | Tesařová, Petra | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:17:54Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:17:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108782 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je vytvořit soubor vzdělávacích her pro podporu výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to pro žáky s mentálním postižením a kombinovanými vadami. Výsledkem je aplikace obsahující kolekci pěti her pro podporu interaktivní výuky na speciálních školách. Jednotlivé hry u dítěte rozvíjejí paměť, postřeh a kreativitu, dále jej učí číst základní slova globální metodou čtení a také u něj posilují schopnost vnímání vztahů a souvislostí mezi různými jevy. Hra bude navržena s ohledem na speciální požadavky dětí s mentální retardací. Výsledky jednotlivých her bude možné exportovat a zálohovat, a tak bude možné pozorovat, zda má hra na dítě pozitivní vliv. | cs |
dc.description.abstract | The objective of this thesis is to create a series of educational games to support the learning of children with special educational needs, in particular for students with learning and combined disabilities. The outcome of this study has been the design of a collection of five games to support interactive teaching at special needs schools. Each of the games develops the childs’s memory, his perception and creativity, it assists in their recognition of basic words through a global method of reading. It also strengthens their ability to perceive relationships and to understand connections between different phenomena. The way this game will be designed will take into account the special needs of children with intellectual disability. The results of each game can be exported and backed up, and from it will be possible to see whether the game has had a positive effect on the child. | en |
dc.format.extent | 2974157 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | mentální retardace | cs |
dc.subject | vzdělávací hra | cs |
dc.subject | globální metoda čtení | cs |
dc.subject | piktogram | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | XML | cs |
dc.subject | CSV | cs |
dc.subject | TXT | cs |
dc.subject | OOP | cs |
dc.subject | mental retardation | en |
dc.subject | educational game | en |
dc.subject | global method of reading | en |
dc.subject | pictogram | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | XML | en |
dc.subject | CSV | en |
dc.subject | TXT | en |
dc.subject | OOP | en |
dc.title | Hra pro děti s mentální retardací | cs |
dc.title.alternative | Game for Children with Mental Retardation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Ježek, David | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.contributor.consultant | Paláčková, Ludmila | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | TES0038_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |