Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorFranek, Jaromírcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:18:23Z
dc.date.available2015-07-22T09:18:23Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108842
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vytvořit strategickou hru odehrávající se v reálném čase, zasazenou do vyvíjeného herního portálu, v programovacím jazyce Java. V práci se zabývám mým řešením dané aplikace, použitými technologiemi a návrhovými postupy a také ovládáním vytvořené aplikacecs
dc.description.abstractAim of this bachelor thesis is to create real time strategy game over internet situated in game portal, currently under development in Java programming language. The paper describe my solution of aplication, used technologies and designes process and controling of the gameen
dc.format.extent4034667 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlient/Server, Hra, Java, RTS, Slick2D, Type Objectcs
dc.subjectClient/Server, Java, Game, RTS, Slick2D, Type Objecten
dc.titleStrategická hra v reálném čase v prostředí internetucs
dc.title.alternativeReal Time Strategy Game Over Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCzopik, Jancs
dc.date.accepted2015-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisFRA0059_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam