Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorFrydrych, Jancs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:18:32Z
dc.date.available2015-07-22T09:18:32Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108866
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je vytvořit 3D náhled na herní plochu hry Carcassonne. 3D náhled je implementovaný v jazyce Java, za podpory knihovny LWJGL, která poskytuje přístup k funkcím z grafické knihovny OpenGL. Práce je rozdělena na několik částí. V první části se věnuji popisu knihoven pro podporu tvorby grafiky v jazyce Java. Další část obsahuje zmínku o tvorbě 3D modelů. Poslední část se věnuje tvorbě samotného programu, problémům které při něm vznikly a dokumentaci programu. Má práce navazuje na existující bakalářkou práci, která řeší logiku a pravidla hry.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to create a 3D perspective on the game play area Carcassonne. 3D preview is implemented in Java, with the support of LWJGL library that provides access to the features of graphics library OpenGL. The work is divided into several parts. In the first part I describe libraries to support the creation of graphics in Java. Another section contains a reference to the creation of 3D models. The last part is dedicated to creating the program itself, the problems that occurred, and program documentation. My work builds on existing bachelor thesis, which manages game logic and rules.en
dc.format.extent2507927 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/force-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBakalářská prácecs
dc.subjecthra Carcassonnecs
dc.subject3D grafikacs
dc.subjectknihovny a moduly pro jazyk Javacs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectLWJGLcs
dc.subjectBlendercs
dc.subjectBachelor thesisen
dc.subjectgame Carcassonneen
dc.subject3D graphicsen
dc.subjectlibraries and engines for Java programing languageen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectLWJGLen
dc.subjectBlenderen
dc.titleModul pro 3D herní plochu hry Carcassonnecs
dc.title.alternative3D Engine for Game Carcassonneen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠtolfa, Jakubcs
dc.date.accepted2015-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisFRY0023_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam