dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Frydrych, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:18:32Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:18:32Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108866 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je vytvořit 3D náhled na herní plochu hry Carcassonne. 3D náhled je implementovaný v jazyce Java, za podpory knihovny LWJGL, která poskytuje přístup k funkcím z grafické knihovny OpenGL. Práce je rozdělena na několik částí. V první části se věnuji popisu knihoven pro podporu tvorby grafiky v jazyce Java. Další část obsahuje zmínku o tvorbě 3D modelů. Poslední část se věnuje tvorbě samotného programu, problémům které při něm vznikly a dokumentaci programu.
Má práce navazuje na existující bakalářkou práci, která řeší logiku a pravidla hry. | cs |
dc.description.abstract | The aim of my thesis is to create a 3D perspective on the game play area Carcassonne. 3D preview is implemented in Java, with the support of LWJGL library that provides access to the features of graphics library OpenGL. The work is divided into several parts. In the first part I describe libraries to support the creation of graphics in Java. Another section contains a reference to the creation of 3D models. The last part is dedicated to creating the program itself, the problems that occurred, and program documentation.
My work builds on existing bachelor thesis, which manages game logic and rules. | en |
dc.format.extent | 2507927 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/force-download | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Bakalářská práce | cs |
dc.subject | hra Carcassonne | cs |
dc.subject | 3D grafika | cs |
dc.subject | knihovny a moduly pro jazyk Java | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | LWJGL | cs |
dc.subject | Blender | cs |
dc.subject | Bachelor thesis | en |
dc.subject | game Carcassonne | en |
dc.subject | 3D graphics | en |
dc.subject | libraries and engines for Java programing language | en |
dc.subject | OpenGL | en |
dc.subject | LWJGL | en |
dc.subject | Blender | en |
dc.title | Modul pro 3D herní plochu hry Carcassonne | cs |
dc.title.alternative | 3D Engine for Game Carcassonne | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Štolfa, Jakub | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | FRY0023_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |