dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Brecher, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:18:37Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:18:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108878 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Cílem práce je vytvořit RPG hru s možností hraní více hráčů přes internet. Hrdina je zasazen do náhodně vygenerované 2D mapy, která je netriviální a obsahuje větší struktury (řeky, jezera, hory, budovy atd.). Hrdina se může po této mapě procházet, bojovat s nepřáteli a sbírat různé předměty. Hra je implementována v jazyce Java s využitím frameworku LibGDX.
Dále jsem využil program Spine, který umožňuje tvorbu animací pomocí koster. V první části se věnuji popisu problematiky generování náhodných map, dále pak použitým technologiím a samotné implementaci. V dalších částech je obsažena programátorská dokumentace s využitím jazyka UML a uživatelská dokumentace. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor is to make RPG game with the possibility of multiplayer over internet. Hero walks through randomly generated 2D map, which is not trivial and contains big structures(rivers, lakes, mountains, buildings atd.). Hero can fight with enemies and collect different items. The game is implemented in Java with use of LibGDX framework. further I used Spine application, which allows to create animations working with skeletons. In the first part I'm describing problematics of the generating random maps, then used technologies and implementations itself. In next parts there is programmers documentation with used of UML diagrams and user documentation. | en |
dc.format.extent | 7163094 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Android | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | LibGDX | cs |
dc.subject | náhodná mapa | cs |
dc.subject | izometrická projekce | cs |
dc.subject | RPG | cs |
dc.subject | hra více hráčů | cs |
dc.subject | Android | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | LibGDX | en |
dc.subject | random map | en |
dc.subject | isometric projection | en |
dc.subject | RPG | en |
dc.subject | multiplayer game | en |
dc.title | RPG hra s generováním mapy | cs |
dc.title.alternative | RPG Game with Generated Maps | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Štrba, Radoslav | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | BRE0084_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |