Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorBrecher, Jakubcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:18:37Z
dc.date.available2015-07-22T09:18:37Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108878
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem práce je vytvořit RPG hru s možností hraní více hráčů přes internet. Hrdina je zasazen do náhodně vygenerované 2D mapy, která je netriviální a obsahuje větší struktury (řeky, jezera, hory, budovy atd.). Hrdina se může po této mapě procházet, bojovat s nepřáteli a sbírat různé předměty. Hra je implementována v jazyce Java s využitím frameworku LibGDX. Dále jsem využil program Spine, který umožňuje tvorbu animací pomocí koster. V první části se věnuji popisu problematiky generování náhodných map, dále pak použitým technologiím a samotné implementaci. V dalších částech je obsažena programátorská dokumentace s využitím jazyka UML a uživatelská dokumentace.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor is to make RPG game with the possibility of multiplayer over internet. Hero walks through randomly generated 2D map, which is not trivial and contains big structures(rivers, lakes, mountains, buildings atd.). Hero can fight with enemies and collect different items. The game is implemented in Java with use of LibGDX framework. further I used Spine application, which allows to create animations working with skeletons. In the first part I'm describing problematics of the generating random maps, then used technologies and implementations itself. In next parts there is programmers documentation with used of UML diagrams and user documentation.en
dc.format.extent7163094 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAndroidcs
dc.subjectJavacs
dc.subjectLibGDXcs
dc.subjectnáhodná mapacs
dc.subjectizometrická projekcecs
dc.subjectRPGcs
dc.subjecthra více hráčůcs
dc.subjectAndroiden
dc.subjectJavaen
dc.subjectLibGDXen
dc.subjectrandom mapen
dc.subjectisometric projectionen
dc.subjectRPGen
dc.subjectmultiplayer gameen
dc.titleRPG hra s generováním mapycs
dc.title.alternativeRPG Game with Generated Mapsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠtrba, Radoslavcs
dc.date.accepted2015-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisBRE0084_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam