Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorJarek, Jakubcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:18:42Z
dc.date.available2015-07-22T09:18:42Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108888
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato práce popisuje tvorbu 2D plošinové hry v jazyce Java v prostředí internetu. Cílem je seznámit čtenáře s architekturou hry samotné, se zvolenými postupy a zajímavými koncepty využitelnými při tvorbě her tohoto typu. Řešené koncepty jsou následující : Interpolace mezi pozicemi v závislosti na čase, Predikce na straně klienta, Serverová rekonciliace, Kompenzace latence, řešení kolize pomocí metod AABB (Axis-Aligned Bounding Box) a SAT (Separation Axis Theorem), triangulace polygonů metodou ořezávání uší, tvorba pole viditelnosti pomocí vrhání paprsků a hledání cesty grafem pomocí A* algoritmu. Práce dále popisuje práci s použitými knihovnami LWJGL (Lightweight Java Game Library) a Kryo.cs
dc.description.abstractThis thesis describes makings of 2D online side scroller written in Java language. The goal is to introduce readers to the architecture of the game itself and chosen methods and also to interesting and useful concepts when making a similar type of games. Discussed concepts include : Interpolation between positions depending on time, Client-side prediction, Lag compensation, collision using an AABB (Axis-Aligned Bounding Box) and an SAT(Separation Axis Theorem), triangulation of simple polygons by Ear Clipping method, field of view by Ray Casting and finding a way through a graph with an A* algorithm. The thesis also describes a work with LWJGL (Lightweight Java Game Library) and Kryo libraries.en
dc.format.extent2358466 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectJavacs
dc.subjectplošinovka v prostředí internetucs
dc.subject2Dcs
dc.subjectserver-klientcs
dc.subjectAABBcs
dc.subjectSATcs
dc.subjectA*cs
dc.subjecttriangulace polygonucs
dc.subjectServerová rekonciliacecs
dc.subjectKompenzace latencecs
dc.subjectvrhání paprskůcs
dc.subjectbachelor thesisen
dc.subjectJavaen
dc.subjectonline platformeren
dc.subject2Den
dc.subjectserver-clienten
dc.subjectAABBen
dc.subjectSATen
dc.subjectA*en
dc.subjectpolygon triangulationen
dc.subjectServer reconcilliationen
dc.subjectLag compensationen
dc.subjectRay Castingen
dc.titlePlošinová skákací hra v prostředí Internetucs
dc.title.alternativeSide Scroller Game over Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBuriánek, Tomášcs
dc.date.accepted2015-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisJAR0052_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam