dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Jarek, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:18:42Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:18:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108888 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje tvorbu 2D plošinové hry v jazyce Java v prostředí internetu. Cílem je seznámit čtenáře s architekturou hry samotné, se zvolenými postupy a zajímavými koncepty využitelnými při tvorbě her tohoto typu. Řešené koncepty jsou následující : Interpolace mezi pozicemi v závislosti na čase, Predikce na straně klienta, Serverová rekonciliace, Kompenzace latence, řešení kolize pomocí metod AABB (Axis-Aligned Bounding Box) a SAT (Separation Axis Theorem), triangulace polygonů metodou ořezávání uší, tvorba pole viditelnosti pomocí vrhání paprsků a hledání cesty grafem pomocí A* algoritmu. Práce dále popisuje práci s použitými knihovnami LWJGL (Lightweight Java Game Library) a Kryo. | cs |
dc.description.abstract | This thesis describes makings of 2D online side scroller written in Java language. The goal is to introduce readers to the architecture of the game itself and chosen methods and also to interesting and useful concepts when making a similar type of games. Discussed concepts include : Interpolation between positions depending on time, Client-side prediction, Lag compensation, collision using an AABB (Axis-Aligned Bounding Box) and an SAT(Separation Axis Theorem), triangulation of simple polygons by Ear Clipping method, field of view by Ray Casting and finding a way through a graph with an A* algorithm. The thesis also
describes a work with LWJGL (Lightweight Java Game Library) and Kryo libraries. | en |
dc.format.extent | 2358466 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | bakalářská práce | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | plošinovka v prostředí internetu | cs |
dc.subject | 2D | cs |
dc.subject | server-klient | cs |
dc.subject | AABB | cs |
dc.subject | SAT | cs |
dc.subject | A* | cs |
dc.subject | triangulace polygonu | cs |
dc.subject | Serverová rekonciliace | cs |
dc.subject | Kompenzace latence | cs |
dc.subject | vrhání paprsků | cs |
dc.subject | bachelor thesis | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | online platformer | en |
dc.subject | 2D | en |
dc.subject | server-client | en |
dc.subject | AABB | en |
dc.subject | SAT | en |
dc.subject | A* | en |
dc.subject | polygon triangulation | en |
dc.subject | Server reconcilliation | en |
dc.subject | Lag compensation | en |
dc.subject | Ray Casting | en |
dc.title | Plošinová skákací hra v prostředí Internetu | cs |
dc.title.alternative | Side Scroller Game over Internet | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Buriánek, Tomáš | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-05 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | JAR0052_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |