dc.contributor.advisor | Meca, Roman | cs |
dc.contributor.author | Hajný, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:19:16Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:19:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/108895 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce pojednává o Umělé Inteligenci ve real-time strategických hrách a její následné implementaci do hrz StarCraft: Broodwar. Pro vytvoření Umělé Inteligence byly použity algoritmy Minmax, Hierarchical Tasks Networks a další. Na základě tohoto byla vytvořena samostatně fungující Umělá Inteligence s vlatním Micro a Macromanagementem. Tato práce by měla sloužit jako možný nástin pro všechny zájemce o tvorbu Umělé Inteligence ve hrách. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor project deals about Artificial Inteligence in real-time strategy games and its implementation into the game Starcraft: Broodwar. To creation of Artificial Inteligence were used algorithms like Minmax, Hierarchical Task Networks ets. Bases on this there was created fully functional Artificial Inteligence with its own Micro and Macromanagement. This bachelor project can be used as potentional beginning place for those, who are interested in Artificial Inteligence in games. | en |
dc.format.extent | 1661286 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | bakalářská práce | cs |
dc.subject | Umělá Inteligence | cs |
dc.subject | StarCraft: Broodwar | cs |
dc.subject | hry | cs |
dc.subject | Minmax | cs |
dc.subject | Hierarchical Tasks Networks | cs |
dc.subject | real-time strategie | cs |
dc.subject | bachelor project | en |
dc.subject | Artificial Inteligence | en |
dc.subject | StarCraft: Broodwar | en |
dc.subject | games | en |
dc.subject | Minmax | en |
dc.subject | Hierarchical Tasks Networks | en |
dc.subject | real-time strategy | en |
dc.title | Metody umělé inteligence pro hru StarCraft | cs |
dc.title.alternative | Methods of Artificial Intelligence for the Game StarCraft | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Lukáš, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | HAJ0079_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |