Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZelinka, Ivancs
dc.contributor.authorSikora, Lubomírcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:19:41Z
dc.date.available2015-07-22T09:19:41Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/108946
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractPráce je soustrˇedeˇna na techniky umeˇlé inteligence a na jejich praktické použití. Cílem práce je naprogramovat pocˇítacˇového hrácˇe nahrazujícího cˇloveˇka do strategické hry StarCraft: Brood War. Implementace využívá klasických technik z prostrˇedí umeˇlé inteligence, stejneˇ jako se snaží využít nekonvencˇních technik, jakými jsou evolucˇní výpocˇetní techniky. Pocˇítacˇový hrácˇ je rˇešen implementací rozhodovacího stromu, spolecˇneˇ s evolucˇním algoritmem SOMA. Vše bylo psané v programovacím jazyce Java. V implementaci umeˇlé inteligence jsem vytvorˇil systém, který jednoduchým zpu˚sobemzajišt’uje chování pocˇítacˇového hrácˇe. Moje konkrétní implementace algoritmu SOMA poskytuje možnosti efektivního, koordinovaného pohybu bojových jednotek po mapeˇ. Práce ukázala velký prˇínos evolucˇních výpocˇetních technik na poli strategických her.cs
dc.description.abstractThis work is focused on techniques of artificial intelligence and on their practical utilization.Thegoaloftheworkistoimplementcomputerplayerreplacinghumaninrealtime strategy StarCraft: Brood War. The implementation uses conventional techniques from scope of artificial intelligence, as it at same time endeavors use of unconventional techniques, such as evolutionary computation. The computer player is provided by implementation of decision-making tree together with evolutionary algorithm called SOMA. Everything was written in programming language Java. I created system, which ensures behavior of computer player in an easy way in implementation of artificial intelligence. MyparticularimplementationofSOMAalgorithmprovidesanopportunityforefficient, coordinated movement of combat units over the map. The work has shown great benefit of evolutionary techniques in the field of real time strategy games.en
dc.format.extent7030965 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectrozhodovací algoritmuscs
dc.subjectevoluční výpočetní technikycs
dc.subjectevoluční algoritmuscs
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectdecision making algorithmen
dc.subjectevolutionary computingen
dc.subjectevolutionary algorithmen
dc.titleInteligentní bot pro hru StarCraft: Brood Warcs
dc.title.alternativeIntelligent Bot for the Game StarCraft: Brood Waren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠaloun, Petrcs
dc.date.accepted2015-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisSIK0092_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam